Herfstvakantie plannen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Eylem, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ben benieuwd wat jullie gaan ondernemen (of juist niet) in de herfstvakantie. Hier is ie begonnen...

Ik hou niet zo van niks doen in de vakanties dus hij is lekker volgepland deze keer.
    maandag met een vriendin en haar kinderen walnoten en kastanjes zoeken
    dinsdag met een andere vriendin en haar kinderen naar de binnenspeeltuin of de grote kinderboerderij (afhankelijk van het weer)
    woensdag naar mijn moeder en voor haar koken (verlaat verjaardagsdiner)
    donderdag is mijn man vrij en gaan we naar Rotterdam om te stemmen en te winkelen
    vrijdag, bijkomen van de de rest van de week denk ik :D

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier geen ingerichte plannen.

Maar was wel van plan om een keer me haar en neefje en nichtje mee nemen en naar indoorspeeltuin.

Voor de rest als het weer het toe laat ergens met de fiets naar toe. Stad, kinderboerderij fietstochtje en broodje en drinken mee ofzo.

maar vooral uitslapen!

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    hier houd ik juist niet van volgeplande vakanties hihi

morgen sowieso een verjaardag
    het ligt in de planning om een keer een vriendinnetje te spelen te vragen en evt mijn dochters nog een keer ergens spelen. we moeten nog om schoenen voor de oudste, op woensdagmiddag hebben ze sowieso dansen, we gaan nog een keer iets gezelligs met oma doen maar verder nog niet wat en hoe en wanneer. ik vind het eerlijk gezegd ook heerlijk smorgens niet zo tobben, wat aanrommelen in huis, bij mooi weer lekker even stukje wandelen etc. ze vermaken zich hier over het algemeen ook prima thuis en ze zijn ook echt moe vooral de twee jongste dus niet teveel.

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hier nog een week school, maar volgende week zat een verjaardag en die maandag naar schiphol om grote zus uit te zwaaien en voor de rest nog geen idee, ik werk gewoon 3 dagen

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben pas volgende week, maar in Arnhem is dan sprookjesfestival de hele week. We gaan dan naar de kaboutertuin, een kasteelspeurtocht en waarschijnlijk nog wel naar een voorstelling van het een of ander. Superleuk altijd. Daarnaast komt ons nichtje logeren, dus de kinderen vermaken zich wel.

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Vandaag begonnen met een dagje sauna :), lekker alleen.
    Morgen brunchen aan het strand,
    Verder nog een dag naar Plaswijckpark, Halloween is daar begonnen, theater, knutselen, spelen, leuk! Misschien zelfs wel twee keer als het weer het toe laat.
    Volgens mij hebben ze in de bieb (Rotterdam) ook nog wel een leuke voorstelling, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
    En nog een paar uurtjes zwemmen denk ik.

Ballorig sla ik over in vakanties, te druk (voor mij dan, pfff dat gegil!)

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Hier hadden ze vrijdag al vrij, toen zijn we naar het Spoorwegmuseum geweest. Vandaag boodschappen en een verjaardag. Morgen oudste dansles en dan ga ik met de jongste zwemmen en 's middags gaat de oudste bij een vriendinnetje spelen. Maandag nog even geen idee. Dinsdag weer zwemmen en dan gaat de oudste bij opa en oma logeren. Woensdag gaan we met oma naar mijn zusje. Donderdag gaan ze naar het KDV en de BSO. Vrijdag gaan we naar een museum. En in het weekend hebben we twee verjaardagen en weer dansles en een sportwedstrijd. Gevuld dus, maar wel ontspannen. :)

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wij hebben juist de hele week niets in de planning, of in ieder geval geen enkele afspraak staan... Heerlijk!!!

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben niet zo van het plannen.
    Morgen even naar de Ikea Delft.
    Dinsdag moet ik werken en is jongste op creche.
    De middelste bij opa en oma en de oudste naar een vriend.
    Woensdag gaat de oudste met vrienden naar Drievliet en ik ga met de meiden naar het zwembad.
    Donderdag shoppen met oudste dochter en vrijdag of zaterdag naar Blijdorp maar is afhankelijk van het weer.

10. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Weekendje bij mijn ouders (gaan morgen naar huis) en 3 dagen bij schoonouders. Verder gaan we niet al te veel doen. Mijn zus, en de broer van vriend komen de baby eindelijk bewonderen. Dus vind het wel heel spannend :)

Dit jaar een rustige vakantie. Ik zou als ik jou was een dagje dierentuin doen, dagje bos (is nu op zijn mooist!), lekker knutselen etc.

11. veense

veense Niet meer actief

Gisteren met de oudste boodschappen gedaan in Duitsland, vandaag verjaardag schoonvader. Morgenochtend komt hier nog verlate kraamvisite en donderdag gaan we naar Legoworld. Verder doen we lekker helemaal niets! Oudste is 9 en moet helaas wel wat huiswerk leren en maken deze week, maar krijgt van mij volop de tijd om te lezen, tekenen en met haar babybroertje te knuffelen. Na donderdag zal ze wel weer met de Lego willen spelen ;)

12. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hier 1,5 week herfstvakantie. Oudste zit in groep 3 en alle moeheid komt er deze week uit... Overal om huilen en hangen... Ik hou het dus maar een beetje rustig.... We zijn naar de bioscoop geweest en naar een indoor speeltuin, verder knutselen, fietsen/rolschaatsen/voetballen, filmpje kijken....

Denk dat we nog naar het zwembad gaan en bij redelijk weer misschien nog even naar het bos. En ze gaat van het weekend nog bij een vriendinnetje logeren.

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij hebben volgende week vakantie.
    Eerst komt nichtje nummer 2 logeren van maandag tot woensdag denk ik, want haar zus moet haar amandelen laten knippen(arm kind is 12 jaar....)
    Dan donderdag naar de pedicure, dochter moet dan even mee of ergens spelen.
    Vrijdag komt nichtje nummer 3 een nachtje logeren en dan zit de week er al weer op ongeveer....
    Ga met de logétjes en dochter nog wel naar de speeltuin of openluchtmuseum, watermuseum of zo.
    En elke dag naar het bos met de hond.

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    hier tot nu toe gedaan.

maandag lekker een stuk gefietst en meteen wat boodschappen gedaan, en verder gespeeld met strijkkralen

gisteren bij oma op de koffie geweest en smiddags een eindje gewandeld en de kinderen op de skelters

vandaag weer een stuk gefietst en smiddags hadden de meiden streetdance

morgen gaan we met oma even ergens lekker wat drinken en een gebakje eten

vrijdag nog geen idee zo ook voor het weekend.

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Maandag naar museum in Amsterdam geweest. Dinsdag de jongens naar de BSO. Vandaag naar een theatervoorstelling en morgen en overmorgen moeten we werken en gaan ze naar de BSO. Morgen gaan ze een uitstapje maken met de BSO en vrijdag hebben ze een speurtocht.
    Ik kon helaas geen hele week vrij krijgen ivm bezetting.

16. tuc

tuc Niet meer actief

#16 tuc, 26 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2015
    Vandaag is onze herfstvakantie begonnen...en wat boffen we met het weer!

Ik moet vandaag en woensdag een hele dag werken (gastouder) en dinsdag en donderdag een ochtend. Maar prima te combineren met mijn kindjes die lekker vrij zijn.
    Vanochtend maar eens rustig, kids in pyama, begonnen. Beiden hele ochtend geknutseld. Na de lunch lekker naar de bieb gewandeld met zn allen.
    Nu zijn ze allemaal lekker buiten.

Verder op de planning deze week:

Rondje speeltuintjes in de buurt
    Intratuin
    Bos
    En heb een tijdje terug bij kruidvat van die megastickerdozen gekocht dus daar vermaken zij zich ook wel een halve dag mee.
    De oudste is van het weekend jarig geweest dus die heeft sowieso genoeg te doen met al het nieuwe spul.
    En nog een keer cakejes/ koekjes bakken.

Deel Deze Pagina