Hahaha, die had ik wel eerst op het oog idd. Ga nog even uitgebreid alles bekijken en nalezen en dan zondagavond als we terug zijn even bestellen denk ik.
Ik pak daar zo'n swiffer stokkie voor. Die soort van plumeau haal je aardig wat mee weg. Bij t onderste gedeelte kom ik pas als ik linksvoor de klep open zet en de unit er uit trek (om in de badkuip schoon te spoelen van stof).
Tja wij hebben ook een vogtige huis. Maar niet klein hoor. Wel enkel glas. En waneer je was hangt in een hal of zo iets ruik en merk je er wel wat van. Dus als je da al gevoelig bent dan is dat geen pretje. Nu na jaren in de hal of kamertje snap ik ts heel goed. Alles gaat nu naar zolder en de deur is dicht raam op een tochtstand. En geen gedo der meer met vocht en bedompte adem. Maar nee heb dan weer geen villa ,zou ik ook niet willen, ben tenslotte geen filantroop met een boompje (stookkosten)
Wij hebben ook zon siemens wasdroger zelfreinigende condensor. Prima tevreden over de droogresultaten, alleen bij ons is de filter altijd helemaal doorweekt en staat er onderin ook water. Volgens de monteur hoort dat bij dit type, maar het lijkt me maar vreemd. Als we dus de filter schoonmaken is al t stof zeik en zeiknat. Verdraaid irritant
Dat is wel apart, want wij hebben dus een zelfde soort, alleen dan van Bosch (wat eigenlijk hetzelfde is dus) en bij ons zijn de filters altijd droog en dat is inderdaad een stuk fijner met het stof eruit halen. Nu heb ik wel hem zo ingesteld dat hij iets langer droogt (hogere droogtegraad), want ik vond sommige dingen op de fabrieksinstelling droogtegraad nog wat klammig aanvoelen. Ik heb hem niet op zijn hoogst staan, maar tussen normaal en hoogst in, geloof ik). Misschien dat dat nog verschil maakt, je zou het uit kunnen testen door een keer het tijdsprogramma nog even te laten draaien naderhand.
Ik heb van de week ‘s avonds de slang schoon gemaakt, het filter in de condensbak is dat volgens mij?! En het opvang bakje met al dat stof beide helemaal met water schoon gemaakt en daar ook de ‘bodem’ van. M’n was is gewoon weer in 1,5 uur klaar. Sommige kleine wasjes zelfs nog eerder . Dacht eerst dat het toeval was, maar nu bij m’n 3e was ook weer na ongv. 1,5 uur klaar. Ik deed dat dus nooit zo grondig, omdat ik dacht het stof eruit en dan is het prima. Het werkt dus wel