ik heb een wasdroger maar heb hem nog nooit gebruikt omdat op het etiket van al onze kleding staat dat het niet in de droger mag.. Spijkerbroeken, de t-shirts van mijn vriend, handdoeken.. het mag allemaal niet gedroogd worden..:s waarvoor gebruiken jullie je wasdroger dan?
ik gebruik mijn wasdroger voor bijna alles...behalve wollen truien en de spijkerbroeken van mijn vriend....
Ik gooi er ook alles in... Natuurlijk ook geen spijkerbroeken én wollen dingen. Ook geen t-shirts met opdruk (van dochter) want dat gaat plakken aan elkaar.
Gewoon erin doen hoor! Ik droog er ook alles in behalve wollen truien! Spijkerbroeken gaan ook goed hoor!
Handdoeken, overhemden, t-shirts, broeken (ook spijker!), beddegoed, sokken... bijna alles gaat hier in de droger, alleen een paar truitjes van mij en wollen/fleece truien niet.
Ik doe ook alles behalve spijkerbroeken en bepaalde truitjes waar dat elastische spul in zit en idd wol. Handoeken mogen sowieso wel ze krimpen de eerste X wel iets maar niet zoveel dat het een drama is. Heerlijk een droger heb hem nu een paar maanden kan nu al niet meer zonder
oke bedankt voor jullie antwoorden, dan zal ik dat ook maar gaan proberen, zal een hoop tijd schelen en hoeveel minuten laten jullie je kleding dan drogen? 60 minuten ofzo? ik weet niet echt hoe dat allemaal werkt dus wacht ik jullie antwoorden weer af
ik doe alle handdoeken ,theedoeken , washandjes , fleece kleding , sokken ,doekjes schoonmaakdweilen erin , spijkerbroeken en truitjes en truien hang ik op de waslijn , vind dat ze anders minder lang mee kunnen , vooral de spijkerbroeken krimpen in de droger ..... oh ja en als ik kussens gewassen heb gooi ik ze ook in de droger met drie tennisballen erbij dan blijven ze lekker donzig en flexibel L>sybje
ik doe ook alles erin behalve wollen dingen. maar wel spijkerbroeken hoor! waarom doen de meeste geen spijkerbroeken erin? heb ik nog nooit gehoord
Heb je er geen aanduiding opzitten van "kastdroog" ofzo. Daar zet ik de mijne altijd op. En bij kleding kan ik 'm dan nog op kreukvrij zetten.
Hier gaat ook bijna alles in de droger. Dus ook de spijkerbroeken. Hier krimpen ze niet hoor. Programma...meestal op kastdroog. kwebbel
Wij hebben een oude die het niet heel goed meer doet; eerst programma "kastdroog" en dan nog een keer 40 minuten. Alles samen is het dus ruim 1 1/2 uur voor het droog is...
Ik doe eigenlijk alleen handoeken en ondergoed/sokken en katoenen shirts erin. Spijkerbroeken vind ik er niet mooi uitkomen. Elastieke shirtjes en truien durf ik er niet in te doen. Ik heb een condensdroger en zet hem altijd op kastdroog, dat gaat prima. Er zitten wel 10 standen op maar gebruik er altijd maar twee.
ik stop ALLES in de wasdroger behalve hanggehaakte dingetjes. en ik doe er een robijn droogtrommeldoekje bij dat ruikt zooo lekkerrrrrrrrrr
kleding van ons doe ik nooit in de droger dat komt er niet echt mooi uit en het slijt veel sneller en het meeste krimp wij doen alleen handdoeken ondergoed sokken en beddegoed en theedoeken enzo in de droger de rest hangen we allemaal op het scheelt ook met strijken als je broeken uit de droger haalt moet je ze wel strijken maar als je ze ff uitklopt en ophangt hoef je het niet te strijken liefs diane
hier gaat ook ales erin behalve wollen truien. Ik kan bij mij de programma's en minuten niet meer lezen, maar als ik het op de klok bijhoud zit mijn was er ong 1 uur in denk ik.
Ik stop ook bijna alles in de droger, behalve de kleertjes van Vigo en bepaalde truitjes van mijzelf en T-shirts van mijn vriend niet. programma dat ik altijd neem is 'kastdroog' Daarna opvouwen en het kan zo de kast in
Hand, thee, vaat keukendoeken, washandjes sokken en onderbroeken. De rest hang ik boven aan de lijn, anders krimpt het teveel.