Wasdroger vraagje

Discussion in 'De lounge' started by Chanoetje22, Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ik heb een wasdroger maar heb hem nog nooit gebruikt omdat op het etiket van al onze kleding staat dat het niet in de droger mag.. Spijkerbroeken, de t-shirts van mijn vriend, handdoeken.. het mag allemaal niet gedroogd worden..:s waarvoor gebruiken jullie je wasdroger dan?

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    ik gebruik mijn wasdroger voor bijna alles...behalve wollen truien en de spijkerbroeken van mijn vriend....

3. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik gooi er ook alles in...
    Natuurlijk ook geen spijkerbroeken én wollen dingen.
    Ook geen t-shirts met opdruk (van dochter) want dat gaat plakken aan elkaar.

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Gewoon erin doen hoor! Ik droog er ook alles in behalve wollen truien! Spijkerbroeken gaan ook goed hoor!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Handdoeken, overhemden, t-shirts, broeken (ook spijker!), beddegoed, sokken... bijna alles gaat hier in de droger, alleen een paar truitjes van mij en wollen/fleece truien niet.

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik doe ook alles behalve spijkerbroeken en bepaalde truitjes waar dat elastische spul in zit en idd wol.
    Handoeken mogen sowieso wel ze krimpen de eerste X wel iets maar niet zoveel dat het een drama is.
    Heerlijk een droger heb hem nu een paar maanden kan nu al niet meer zonder :D

7. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    oke bedankt voor jullie antwoorden, dan zal ik dat ook maar gaan proberen, zal een hoop tijd schelen en hoeveel minuten laten jullie je kleding dan drogen? 60 minuten ofzo? ik weet niet echt hoe dat allemaal werkt dus wacht ik jullie antwoorden weer af;)

8. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Ik gooi er alles in en er is nog nooit iets mis gegaan

9. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik doe alle handdoeken ,theedoeken , washandjes , fleece kleding , sokken ,doekjes schoonmaakdweilen erin , spijkerbroeken en truitjes en truien hang ik op de waslijn , vind dat ze anders minder lang mee kunnen , vooral de spijkerbroeken krimpen in de droger .....

oh ja en als ik kussens gewassen heb gooi ik ze ook in de droger met drie tennisballen erbij dan blijven ze lekker donzig en flexibel

L>sybje

10. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik doe ook alles erin behalve wollen dingen. maar wel spijkerbroeken hoor! waarom doen de meeste geen spijkerbroeken erin? heb ik nog nooit gehoord

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Heb je er geen aanduiding opzitten van "kastdroog" ofzo. Daar zet ik de mijne altijd op. En bij kleding kan ik 'm dan nog op kreukvrij zetten.

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier gaat ook bijna alles in de droger. Dus ook de spijkerbroeken. Hier krimpen ze niet hoor.
    Programma...meestal op kastdroog.

kwebbel

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Wij hebben een oude die het niet heel goed meer doet; eerst programma "kastdroog" en dan nog een keer 40 minuten. Alles samen is het dus ruim 1 1/2 uur voor het droog is...

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik doe er alles in!
    wollen truien hebben we toch niet (we houden niet zo van jeuk en uitslag ;))

15. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik doe eigenlijk alleen handoeken en ondergoed/sokken en katoenen shirts erin. Spijkerbroeken vind ik er niet mooi uitkomen. Elastieke shirtjes en truien durf ik er niet in te doen.

Ik heb een condensdroger en zet hem altijd op kastdroog, dat gaat prima. Er zitten wel 10 standen op maar gebruik er altijd maar twee.

16. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik stop ALLES in de wasdroger behalve hanggehaakte dingetjes. en ik doe er een robijn droogtrommeldoekje bij dat ruikt zooo lekkerrrrrrrrrr

17. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    kleding van ons doe ik nooit in de droger dat komt er niet echt mooi uit en het slijt veel sneller en het meeste krimp wij doen alleen handdoeken ondergoed sokken en beddegoed en theedoeken enzo in de droger de rest hangen we allemaal op het scheelt ook met strijken als je broeken uit de droger haalt moet je ze wel strijken maar als je ze ff uitklopt en ophangt hoef je het niet te strijken

liefs diane

18. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    hier gaat ook ales erin behalve wollen truien. Ik kan bij mij de programma's en minuten niet meer lezen, maar als ik het op de klok bijhoud zit mijn was er ong 1 uur in denk ik.

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik stop ook bijna alles in de droger, behalve de kleertjes van Vigo en bepaalde truitjes van mijzelf en T-shirts van mijn vriend niet.
    programma dat ik altijd neem is 'kastdroog'

Daarna opvouwen en het kan zo de kast in :D

20. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hand, thee, vaat keukendoeken, washandjes sokken en onderbroeken.
    De rest hang ik boven aan de lijn, anders krimpt het teveel.

Share This Page