Ik zit hier heerlijk op de bank met de een glas wijn en het huis aan de kant. Man is in de kroeg en dochterlief slaapt gelukkig weer goed na een week ziek te zijn geweest. In 1 woord: genieten! Van welke kleine dingen kunnen jullie genieten?
Als mijn kleine lacht haar armpjes om me heen slaat,en lekker speelt..daar geniet ik echt heel erg van! Over het strand wandelen,of ff lekker door het bos! ff rust héérlijk!!
Van batuhan!!!! En dan vooral als hij wakker wordt (hij slaapt met ons) en als hij ons dan ziet heel hyper gaat bewegen en heeeeel lief gaat lachen of als hij slaap krijgt dat hij dan de slappelach krijgt. Of als hij zo trots is als hij zelf op de bank kan zitten. Als ik zie hoe vrolijk hij is als hij met zijn vader speelt. Ik kan echt uren genieten als ik hun zo zie
Hier geniet ik van: - de geur van koffie, vooral in de ochtend. - de geur van pas gemaaid gras. - van de mooie dingen in de natuur. Nu van alle bloemetjes die weer bloeien en alles is weer groen bebost, echt mooi... - van baby-dieren, zoals de puppy van mijn ouders. - van kinderen, en hopelijk over een tijdje van ons eigen kind.
Nu meer dan ooit van mijn meisje!!! Mijn vriendin is net bevallen van een dochter en helaas is haar meisje niet gezond. Het is nog maar de vraag of ze het gaat redden........ Op zo'n moment word je je pas ECHT bewust van het feit dat niet alles vanzelfsprekend is......
Ik geniet van goede muziek op mijn mp3 speler dat via mijn oren mijn hoofd bereikt, lekker op de fiets,met de wind door mijn haren en de zon op mijn gezicht. Van mooie bloemen die heerlijk ruiken op een warme lente dag. Van mijn zoontje die lacht om zijn vader of heerlijk speelt en de wereld langzaam ontdekt.
Het allermeest geniet ik als ik mijn kind gelukkig en blij zie. Punt. Daar kan echt helemaal niks tegenop, en het went nooit. Keer op keer geniet ik daarvan. En verder geniet ik tegenwoordig ook veel meer van mijn 'vrije tijd' dan vroeger. Nu ik moeder ben kan ik niet meer zomaar een hele middag gaan shoppen in de stad bijvoorbeeld. Maar af en toe plan ik zo'n middag voor mezelf, en dan geniet ik me helemaal suf. Beetje slenteren en snuffelen, in mijn eentje ergens lunchen met een boekje erbij, urenlang kleding passen... Daar geniet ik nu dus veel meer van dan vroeger, toen dat soort dingen vanzelfsprekend voor me waren.
op 1 natuurlijk ons zoontje, net zoals vanmiddag. op de kermis in de draaimolen wat hij een plezier, heerlijk!! Maar ook van lekker puzzelen maken waar ik nu mee bezig ben van 1000 stukjes, even niks aan mn hoofd, rust! Van het mooie weer, vrolijke mensen, bloemen die bloeien
ik geniet altijd weer tot kippenvel aan toe, als mijn zoontje 's avonds op bed moet en manlief boven met hem bezig is. als ik hem dan tegen mijn zoontje hoor praten en grapjes maken en mijn zoontje hoor lachen, sta ik ze bijna met traanoogjes onder aan de trap 'af te luisteren'. heerlijk!!!
van mijn meisje haar schaterlach, de eerste bak koffie in de ochtend, goede muziek op mijn mp3 speler in de auto, een nieuw kapsel, een uurtje voor mezelf.
Ik geniet van mn vriend Gewoon om hoe die is En van koffie als ik wakker ben.. En dan een heerlijke warme douche.. En van fietsen met een lekker windje door mn haar
-van mijn meisje als ze zo heerlijk vrolijk wakker wordt -wandelen door het bos -taart bij de koffie -koffie
Gisteravond net na het eten: Dinja(9 maanden) zat nog in de kinderstoel. Kyra (3 jaar) zet steeds het dopje van de fles op het hoofd van Dinja. en schaterlachen met z'n 2-en als dat dopje dan van het hoofdje af gleed en op de grond viel! Heerlijk om m'n 2 meiden zoveel lol te zien hebben samen.
-onze dochter als ze weer eens showtje weggeeft voor iedereen.En zelf helemaal dubbel ligt. -'s avonds als ik met de hond ga wandelen en het heeft na een warme dag even geregend, héérlijk die geur!
als mijn zoon zegt mama hou van jou dat is gewoon toppunt van geluk, en gewoon van hem helemaal kan ik intens genieten! als de zon in mijn huis schijnt, wordt daar echt happy van van de geur van mijn zoon, man en ouders, als ik ze kus snuif ik expres diep hun geur op omdat ik daar zo van hou van een groen natuur gebied van de zachte lentewind op mijn huid van een lekker dessert van een opgeruimd,schoon en fris huis van verse bloemen wordt snel gelukkig van allerlei kleine dingetjes