Ik kiep er ook werkelijk alles in, nu in de zomer minder ondat het buiten kan hangen maar anders.... Nieuwe kleding was ik eerst een keer of 3/4 uit en hang het dan op voordat het in de droger gaat. Heb ook extra opties als behoedzaam en strijkvrij ofzoiets, die druk ik altijd in behalve bij de handdoeken en washandjes enzo. Daarna lekker meteen opvouwen en ik hoef bijna nooit meer te strijken ook
hier gaat alles in de wasdroger... op kastdroog... denk dat het er ook aan ligt welke droger je hebt... wij hadden vroeger thuis een droger... nou nou alles kromp!! ik pas alleen wel een beetje op met kleding waar een rekbaar stofje inzit of van lycra is....
Hier gaan alleen beddegoed, handdoeken, theedoeken in de droger. De rest hangen we op, zomers buiten, 's winters binnen.
hier gebruiken we nog nauwelijks de droger maar dan doen we kastdroog of we stellen een tijd in. Gaat prima hier! ken je droger niet mar ga ervanuit dat het het zelfde werkt. we hebben een indesit.
tnx meiden, dan heb ik een beetje een idee. Misschien toch sommige dingen maar op kastdroog doen dan. xxxx
ik gooi eigenlijk bijna alles in de droger op spijkerbroeken en vesten na.. wij hebben hier niet echt de ruimte om een rek neer te zetten en zowiezo een erg vochtig huis (duurt dan veeeeeel te lang voordat het eindelijk droog is)