hallo als je zwanger bent mag je dan je eigen dan niet meer wassen met douchgel?want daar zit toch ook parfum in.. en mag je deoderant wel op doen?wil het graag even zeker weten. gr
daar heb ik nooit over nagedacht en het dan ook altijd gebruikt heb 2 gezonde kids en nrtje 3 is onderweg ik kan je daar dus geen antwoord opgeven gr debbie
In wat voor opzicht bedoel je dit dan? Ik heb nog nooit gehoord dat je geen douchegel of deo mag gebruiken.
bedankt voor jullie reactie's! dan gebruik ik het maar gewoon ne eik dacht dat je dat niet mocht gebruiken omdat daar parfum inzit.maar wil mn haar ook verven maar weet niet of ik het wel moet doen nu. gr
Uw haar verven zou ik u nu nog doen... Want zodra je zwanger bent raden ze je dat af. Mijn schoonzus is kapster en weigert mijn haar nog te verven. Het is niet schadelijk voor je kindje maar ze kunnen gewoon niet met zekerheid zeggen of het kleur wel het kleur zal zijn dat het moet zijn. Zoals bvb. bij mij: ik ben blond, ze heeft schrik dat het groen zal uitslaan... Dus ja tegen dat ik beval zal ik een donker blondje zijn...Geeft niet...Alles voor de kleine spruit...
ik had gelezen dat het niet mocht omdat er chemische stoffen in zitten en dat die dan in het bloed van je kindje komen.ik verf mijn haar maar snel dan ik denk morgen want mijn vruchtbare dagen zijn 1 2 en 3 nov. en daarna zie ik wel of ik ongetseld wordt maar als ik zwanger ben doe ik het zeker niet! dankjewel voor je berichtje gr
ik heb er nog nooit van gehoord dat je geen douchegel en deoderant mag gebruiken ik gebruik het gewoon. groetjes anita
ik wil overal op letten wat je niet mag doen tijdens je zwangerschap ik rook niet drink niet dat is al heel goed vindt ik maar weet dat je geen rouw vlees mag eten en sommige soorten kaas weet de naam alleen als ik dat zie op de verpakking...heeft er nog iemand meer tips alvast bedankt liefs
hoi hoi over het haar verven, ik heb begrepen dat je je haar beter niet kan laten verven, wel spoelen. dit i.v.m. een bep. stof zit die in de verf zit ofzo hopelijk kan je hier iets mee gr saskia
Je kan het inprinciepe wel gewoon gebruiken hoor de douchegel en deo's. Wel kan tijdens je zwangerschap je huid veranderen en allergies reageren op bepaalde bestandsdelen. (heb het zelf ervaren). Dit kan zich uiten in jeukbultje en rooie vlekkjes. Maar verder kan het geen kwaad........ Over het verven van je haar ... Dat weet ik niet.... ik verf nooit
niet met blote handen in de tuin werken dus handschoenen aandoen dit inverband met katten uitwerpselen terptine houdende verfen niet gebruiken dus op water basis alles eigenlijk wat met terpatine verfen te maken heeft ontlopen dus ook amoniac houdende produkten haarverf bijv. uitkijken met inademen van bep schoonmaak artikelen zoals cloor nah meer weet ik niet de rest stond hier al boven succes debbie
Wat ik mij afvraag he... Draaf je niet een beetje door? Je zit pas in de tweede ronde. Als je nu al bij alles stil gaat staan kan het voor je gevoel wel heel erg lang duren voor je eens zwanger bent. Het is dan elke keer zo'n teleurstelling. Wil je de moed niet ontnemen maar ik zou het gewoon allemaal maar even bekijken. Er zijn genoeg vrouwen die niet na twee maanden proberen van alles laten, waarbij alles ook helemaal goedkomt. Leun een beetje achterover (stres is al helemaal niet goed) Liefs Elmo
ja daar heeft elmo gelijk in we draafde allemaal een beetje met haar me hahahaha onstpan en geniet van het leven zalk maar zeggen succes
Inderdaad. Richt j eerst maar even op het zwanger worden en zie dan maar verder. Gezond leven moet je natuurlijk nu al doen! Maar haar verven, enz, enz kan nog allemaal hoor. Trouwens. Meningen over haar verven zijn erg verdeeld. Sommigen zeggen idd dat alleen de kleur anders kan uitpakken, anderen schrijven dat het toch wel schadelijk kan zijn. Dus voor de zwangeren....toch maar een beetje voorzichtig zijn. Lekker onduidelijk he.... Nou ja suc6 met alles
ik verf mijn haar gewoon, mijn vriendin is kapster en ze zegt dat tegenwoordig geen chemicalien in verf zitten. nu wil ik graag naar wat donkeder, maar dat kan niet, want dan moet mijn haar gebleekt worden, en dat is dus wel slecht voor het kindje... zo zie je maar, meningen zijn ook hierover verdeeld.
bedankt voor jullie reactie's! ik heb er veel aan! nee ik bedoel wil er op letten als ik zwanger ben maar gezond leven doe ik wel. liefs en allemaal heel veel geluk!