Wasgeluk

Discussie in 'De lounge' gestart door ZoWelkom84, 21 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Volgens mij ben ik om om in ieder geval een of meerdere geurtjes aan te schaffen.

Ben benieuwd wat jullie de lekkerste vinden en welk wasmiddel gebruiken jullie erbij? Waspoeder of middel en welk merk?

Let me know!

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb tegenwoordig pods van ariel en anders vloeibaar van ecover. Die met lavendel vind ik lekker.

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Je kan een proefpakketje bestellen. Heel handig om te proberen.

Als ik wasparfum gebruik, gebruik ik meestal een huismerk wasmiddel. Wassen doet het toch wel maar lekker ruiken hoeft niet persee.

4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.888
    8.058
    113
    Hier heb ik echt nog nooit van gehoord :roflmao: en daarmee vind ik het dus ook overbodig.

Ik gebruike qua wasmiddel altijd ariel pods, de originele. Maar die zijn eigenlijk echt te duur, dus ben ik overgestapt op de limited edition jungle van de Jumbo.

Hier is het een hele strijd als het gaat om wasmiddel. Man heeft een bovengemiddeld reukvermogen en houdt enkel van hele specifieke geuren. Dus de meeste wasmiddelen vallen al af. Daarnaast wil ik niet ruiken naar wasmiddel als ik langs iemand loop. Dat vind ik zelf zó vies als ik dat ruik bij iemand!

Maar dat was je vraag niet geloof ik :roflmao::roflmao:

5. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier de caribe favoriet! Was er het beddengoed mee, heerlijk! Ik hou wel van kokosachtige geuren, deze doet me denken aan zonvakantie.
    Ook de geur argan vind ik erg lekker. Niet te sterk.

6. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Caribe
    Ocean
    Vanille cashmere
    Argan

Deze heb ik momenteel staan en wissel af.
    Ik gebruik neutral waspoeder eigenlijk altijd.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Huh ik begrijp serieus je vraag niet. Ik gebruik graag Lenor. Vooral de wasverzachters. Het blijft echt lang hangen, de geur. Maar ik gebruik ook veel :rolleyes:. Qua wasmiddel gewoon de huismerken kleur. Ik was echt wel elke dag en vind sommige wasmiddelen echt behoorlijk aan de prijs.

Deel Deze Pagina