Wasgoed, leuke opberg ideeen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar laten jullie (straks) de vuile was van jullie kleintje? Hebben jullie een wasmand of waszak in de babykamer of gebruiken jullie jullie eigen wasmand?

Ik ben op zoek naar leuke ideeen voor in de babykamer, iemand leuke tips of fotoos?

2. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Ik gebruik op de slaapkamers geen wasmanden. badkamer trouwens ook niet.
    Komt omdat wij een ruim washok hebben tegenover de badkamer. Hier staat de wasmachine/droger/schoonmaakmiddelen en dus ook 2 ruime wasmanden (1 voor donkere was + gekleurde was, en 1 voor witte was)

3. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    idd meteen naar de wasmachine/washok

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik had geen wasmandje, leek me ook niet nodig, maar heb er na een paar dagen meteen verandering in gebracht. Ik heb een cadeaumand gekregen met een hoes er in, die gebruik ik nu. Hoes is makkelijk wasbaar, dat vind ik wel fijn.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik heb een wasmand bij de wasmachine en droger staan voor onze was..maar ik heb ook een draagmand voor straks in de babykamer.. omdat ik die kleren appart ga wassen...

6. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben op de badkamer 2 wasmanden staan, 1 voor babywas en 1 voor onze eigen was.

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik gebruik de luieremmer (die in een pakket met badje, commodematras enz) zat als wasmand. :) Handig meenemen naar de wasmachine met het hengsel.
    De luiers gaan direct in de vuilnisbak.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Was is bij ons niet leuk ;) Alles gaat met de gewone was in de wasmand, uitgezonderd de witte babykleertjes die was ik niet op 60 met de witte was mee maar wel gewoon op 30/40.

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had een kleine wasmand onder de commode staan bij Finn. En die gebruik ik nog steeds voor Finn zn was, terwijl ik dat niet eens meer apart was. Stom eigenlijk. Hahaha!

Maar voor nu heb ik nog niet echt iets. Ik denk dat ik gewoon een mandje ga gebruiken voor het begin. Het is toch zulk klein spul.

10. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil een aparte wasmand of zak omdat mijn eigen wasmand al zo snel volraakt. Ik ga zijn was niet apart wassen, ik heb fijn alles in het wit gekocht dus alles behalve kleertjes kunnen bij mijn handdoeken lekker gewassen worden en mijn kleding kan ik toch wel met de babykleding op 30/40 graden meewassen? Of moet je dat echt gescheiden houden?

Het leek me praktisch naast de commode: diaper champ en daarnaast ee mand of zak voor de was.
    Maar ik kan niet echt toffe vinden voor een jongenskamer eigenlijk. Iemand tips waar je leuke kan kopen?

11. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    vindt de manden van hand made leuk en hebben ze in allerlei kleuren

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kleertjes kan je idd gewoon meewasssen, mits je niet zo iets als lenor of zo sterk geparfumeerd gebruikt want dat lijkt me nogal heftig vooor een baby

13. tuc

tuc Niet meer actief

ik was niet apart, gebruik voor iedereen neutral, oudste heeft veel eczeem

14. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik heb op de overloop een wadmand staan waarin de eashand handdoek enluiers ingaan over de dag heen. Als onze vroeg op bed ligt, nemen we de mand mee naar beneden waar onze wasmachine staat en den luiers naar de kliko.
    Ik vond luieremmer echt muf....

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier had ik van vrienden een kraam mand gekregen: allemaal kadootjes in ern flexibele mand. Die gebruik ik nu als wasmand. Was toch alleen in t weekend, en vind ik makkelijk omdat kind op zijn kamer wordt aan/uitgekleed. Was alles wel met elkaar. Overigens nu op zoek naar nieuwe mand, omdat t hengsel is afgescheurd.

16. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Ml en ik hebben zelf een poef gemaakt waarvan de bovenkant open kan voor straks de was van de beeb erin te doen en later speelgoed ! Moet nog foto maken met daglicht. We hebbeen een frame gemaakt en die lime groen gemaakt daar tussen (zijkant,voorkant etc.) hebben we een plank gemaakt met fiberfill en daarover een paars met witte stippen stof overheen gespannen. Bovenop een zitting gemaakt van dezelfde srof alleen dan andere vulling. Simpel zelf gemaakt en past helemaal bij het kamertje!

17. Maart2013

Maart2013 Actief lid

25 aug 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze zakjes van h&m vind ik erg schattig!
    Product Detail | H&M NL
    Bij Ikea hebben ze ook een handig bakje met deksel wat je met haakjes aan de zijkant van de commode kan hangen.

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik neem de was direct mee naar de grote wasmanden. Geen aparte wasmandjes en ook niet gemist.

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik heb een grote rieten wasmand met deksel staan op haar kamer.
    apart wassen doe ik niet aan,maar voel er niet veel voor om elke keer naar de badkamer te moeten lopen er voor, vandaar de mand

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik gooi het gelijk in de badkamer.. Ik was het niet apart en gebruik gewoon wasverzachter.. Bij alletwee gedaan en nooit problemen mee gehad..

Deel Deze Pagina