Wat denken jullie? Wordt de was (truien, broeken e.d.) droog als ik het straks buiten aan de droogmolen hang? Of is het daar nog te koud voor? Hier wordt het vandaag rond de 9 à 10 graden en redelijk zonnig. ⛅️ Of toch maar gewoon op de zolder hangen... Groetjes, Hanna
ik heb de was net buiten hangen, ik zie wel of het droog word het heeft de hele dag om te drogen en dan ruikt de was altijd zo fris
Als het in de zon hangt droogt het al wel goed, de zon heeft al best kracht. In de schaduw weet ik het niet, maar je kan het altijd proberen. Wel voor het einde van de dag weer naar binnen halen want savonds is het wel heel vochtig.
Heb van t weekend ook al was buiten gehad en dat droogde vrijdag en zaterdag ook al best aardig hoor. Dus gewoon doen!
Dit is al de 3de dag dat mijn wasje buiten hangt Het ultieme voorjaar en zomer gevoel....de was die wappert in t zonnetje Wij hebben dan wel de hele dag zon in de tuin ( zuiden) Heerlijk!
Droog het hele jaar buiten. We hebben wel een overdekt balkon, dat scheelt. 'S avondspits zet ik de waarnemen binnen en kan het dan de volgende morgen opruimen. Duurt even, maar wel heerlijke frisse wasjes!!
Mijj was hing vorige week al buiten te drogen. Binnen een paar uurtjes was het droog stond een wind en er was zon. Zodra de zon schijnt hang in de was buiten behalve als het onder de 5 graden is natuurlijk.
Ik heb het ook net buiten opgehangen, het is hier prachtig zonnig weer en 11 graden. Wel nog een frisse wind, maar denk dat het wel droogt.
Ik zat ook te twijfelen... Maar ik heb een hekel aan was ophangen en stel dat ik het dan vanavond nog nat binnen haal moet ik het nog een keer ophangen Het hangt nu boven en alle ramen staan wagenwijd open
ik heb de bedden verschoond en de was hangt heerlijk buiten te wapperen. kan er straks zo weer op, want het is al bijna droog! Heerlijk! Ik heb de was al een aantal keren buiten gehad, dit jaar. Als het zonnetje schijnt, er een windje staat en het meer dan een graad of 5 is, hangt het hier buiten. Spijkerbroeken ed nog niet, maar wel het dunnere spul.
Haha ja dat weer opnieuw ophangen heb ik ook een hekel aan. Dus ook hier hangt het nog maar weer binnen, maar staat wel alles lekker tegen elkaar open.