[sasgirl vraagt:[Geplaatst: Ma Jun 09, 2008 11:01 pm Onderwerp: Wie heeft ervaring met de Bugaboo Bee? -------------------------------------------------------------------------------- Ik ben me aan het orienteren en ik was benieuwd wie ervaring heeft met de Bugaboo Bee aangezien hij er nog niet heel lang is en je hem nog niet heel vaak ziet. Wat ik heb begrepen kan je m gebruiken voor je baby vanaf de geboorte tot een kleuter van 4. Ik woon op 3 hoog met smalle trappen en het makkelijke in- en uitklappen samen met het lichtgewicht is voor mij een groot voordeel. Ik vond m in het begin niet heel mooi maar na onderstaand filmpje te hebben gezien toch wel heel leuk! http://www.bright.tv/series/bugaboo-bee Ben benieuwd of iemand mij verder kan helpen met ervaringen, alvast bedankt! en nu ben ik er eignelijk ook wel benieuwd naar.
Ik heb geen ervaring met de bee maar wel met de cameleon. Deze is ook ideaal als je hoog woont. (woon zelf op 1 hoog) De bak is namelijk heel makkelijk van het onderstel af te klikken en mee omhoog te nemen zodat je kindje lekker kan blijven slapen.
Geen ervaring met de bee, hier ook wel met cameleon. Ik ben helemaal fan... hij is echt super! In de kofferbak van mijn polo past ie goed, moet er wel 1 wiel afhalen, maar dat stelt helemaal niets voor. Het is allemaal licht spul en gemakkelijk in- en uit elkaar te halen.
Hoi.Wij hebben laast gekeken naar de Bee omdat ie idd compacter is.MAAR...Onze dochter van bijna 1.5 leek er niet echt ruim in te zitten.En echt groot is ze niet.Ik denk dat de zitting een beetje te smal is voor als ze ouder worden en dat je daardoor echt niet tot 4 jaar kan doen met dat karretje.Je krijgt een beetje zón sardientje in blik effect zeg maar.....
Ja maar gaan kindjes tot hun 4e jaar in de kinderwagen dan? Mijn Soufian is nu ruim 2,5 en ik kan me niet eens meer herinneren wanneer hij voor het laatst in de wagen heeft gezeten. Ik heb de wagen zelfs verkocht (nieuwe beeb krijgt andere wagen) en alleen nog een buggy in de auto voor noodgevallen maar tegen de tijd dat ik die ga gebruiken zal ik er een dikke laag stof af moeten halen
wij hebben de cameleon, helemaal geweldig. zag de bee laatst wel staan maar ik vond 'm ook erg smal. misschien hebben wij gewoon een te breed kind maar ik dacht nog "daar zou florian niet zo lang in kunnen".
Nou dat verschild heel erg per kindje.Onze oudste zat tot 3.5 nog vaak in de wagen of buggy....Maar vrienden van ons hebben een kindje dat nu 1.5 is en die wil er niet meer in.....En hoe dan ook,bugaboo beweert dat ze er tot 4 in zouden passen.Dus of wij dat wel of niet doen is niet belangrijk.Het is een mogelijke optie waar je voor kunt kiezen....Ik weet alleen zeker dat het nooooit past PS het staat er misschien een beetje rot,maar bedoel het niet zo.Kon even geen andere bewoording vinden