Washandjes, handdoeken, badlakens

Discussie in 'De lounge' gestart door GeoLilly, 20 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Een stuk of 20 (grotere) handdoeken, 4 of 5 gastendoekjes en een hele stapel washandjes (die amper gebruikt worden)
    Dochter drogen we nog af met hydrofiel doeken en ze gebruikt hydrofiel washandjes (maar meer om het bad mee te poetsen als zichzelf te wassen :D )

Alles van de Hema, leuke prijs en blijft goed in de was.

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    20 handdoeken ook zoiets aan washandjes al gebruik ik die alleen voor zoonlief. En een stuk of 8? badlakens hier komt het trouwens wel eens voor dat bijna alles in de was zit.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

niet per persoon

heb totaal denk ik 18 handdoeken, 8 washandjes
    2 handdoeken voor sauna
    6 strandlakens

was gewoon dan maar vaker

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Omylord. Ben ze even voor je gaan tellen :p
    Badhanddoeken: 14stuks
    Handdoeken: 20+
    Washandjes: 14

Nee ben niet doorgeslagen (of naja een beetje :p), er kon toen gespaard worden voor dit alles en mijn hele familie heeft voor mij gespaard dus had al heel veel. En met verjaardagen van mij en mijn vriend kregen we ook weer handdoeken.
    Dus ik heb er wel heel veel voor 2 personen.

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Geen idee, maar wel heel veel. Ik denk zo'n 10 handdoeken en 15 badlakens. Die laatste gebruiken wij bij het afdrogen. De kleine handdoeken gebruik ik voor mijn haar of voor op de grond na het douchen. Washandjes een stuk of 7.
    Ik hoef maar 1 keer per week te wassen. En dan nog hebben we handdoeken over.

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik wil over een half jaar alles weg doen en ik alles nieuw. We zijn 10 jaar samen en gebruiken Nog steeds wat we van onze ouders hebben gekregen

Ik wil 12 handdoeken (iedereen 3 keer douche in de week met een schone handdoek)
    6 gasten doekjes
    16 washanden

we gebruiken en gewone maat handdoeken

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Wij zijn met zijn 5en thuis. Ik heb voor iedereen 5 handdoeken. Ik heb ook verschillende kleuren (die mooi op elkaar aansluiten)
    Zodat iedereen zijn eigen badhanddoek(kleur) heeft.
    Ik gebruik nml zelf altijd 2 handdoeken, ook 1 voor mijn lange haar. Dat doet onze dochter ook. Op een gegeven moment weet je dan niet meer wie welke handdoek waar voor gebruikt heeft.
    Die handdoek alleen voor de haren, gebruik ik gerust nog 1 of 2 keer.
    Dus nu weet iedereen precies welke handdoek (kleur) van wie is.

Washandjes heb ik gewoon een stapel van in de lade liggen. Die gaan naar 1 keer gebruik toch in de was.

Badlakens (grote voor op het strand) een stapel, stuk of 8 denk ik.

Gastendoekjes misschien wel een stuk of 20?

Deel Deze Pagina