Lieve dames, Heeft iemand van jullie misschien ervaring met de Grander kinderwagen van bebeqo.nl ? Het gaat om deze wagen : Kinderwagen autostoel reiswieg set grander Moccasin + Ivory Hij ziet er goed uit op de foto, maar ik kan er op internet en op andere fora niks over vinden. Ik ben erg benieuwd of er dames zijn die (al langere) ervaring hebben met deze wagen en hoe hij tot nu toe bevalt. Ook ben ik benieuwd naar de service van deze website
ik heb hem en ben er super blij mee! hij is stevig, de wielen zijn huge, mooie kleur en erg compleet voor de prijs! ik ben er gek op!
Oeehww dat klinkt erg goed en hij ziet er ook erg mooi uit! Heb je er al stukken mee gelopen en een paar keer in en uitgeklapt? Ik vind het vooral belangrijk dat hij fijn in en uitklapt en in mn autotje past en natuurlijk dat ie stevig is (maar dat is ie volgens jou gelukkig wel) Duurde het lang voordat je hem binnen had? En hoeveel waren de verzendkosten?
Heb je er toevallig ook wat meer foto's van? Ik heb namelijk alleen mijn blackberry om mee op internet te gaan en daarmee kan ik op bebeqo.nl de foto's niet goed bekijken
nou om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ie erg klein is. maar de afmetingen staan online.. verder is het wel simpel in en uit klapen hoor. Komt niet meer bij kijken dan de twee schuifjes aan het handvat naar beneden te drukken. Ik heb er mee gelopen en het voelt goed. het zijn ook luchtbanden en er zit een giga goede vering in. het handvat is bewerkt met echt leer, dat vind ik zelf erg mooi. verder is het gewoon heel simpel, hij wordt gemaakt in polen en wordt goed verkocht in EU alleen NL is ie nog niet zo bekend geloof ik. ik heb veel reakties in het italiaans en spaans gelezen (spreek ik) dus de research was daardoor eenvoudiger. BEBEQO is ok maar het duurt wel even voor je hem hebt, toch vind ik het dat dubbel en dwars waard. nog een foto:
voordelen: mooie kleuren goede kwaliteit stof regenhoes, voetenzak voor elke opzet, moskitonet, luiertas houte bodem in ´shopping´ zak onderaan dus erg stevig bewerkt met echt leer omhoog klapbaar matrasje bij hoofdje opblaasbare luchtbanden grote banden luchtdoorlatende kleppen bij beide opzetten (vond ik erg belangrijk ivm luchtcirkulatie) echt een lekkere winterwagen vind ik het door alle voetenzakken die erbij zitten en het goede profiel op de wielen aluminium frame
Hoi Nena, Echt heeeeelll erg bedankt voor al je info en de extra foto! Fijn ook om te lezen dat er goede reviews over zijn, geen wonder dat ik ze niet kon vinden, ik spreek namelijk geen Italiaans/Spaans haha Ook fijn om te lezen dat er goede vering op zit, dat was voor mij namelijk ook een belangrijk punt Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt Ik neem hem! De kleur die jij hebt is dezelfde als in mijn link toch?
ja dat klopt dat is die kleur. toen wij hem hadden besteld moeste we wel langer wachten ivm verhuizing van de fabriek ofzo. maar nu hebben ze hem wel weer in Rotterdam. denk dat je wel 3 tot 4 weken moet wachten. maar je hebt nog tijd genoeg ze ik
Ik heb nog wel heel wat weken te gaan inderdaad haha dus die 4 weekjes wachten maakt gelukkig niet zo heel veel uit Weet je misschien nog hoeveel je kwijt was aan verzendkosten?
Gelukkig dan zullen het denk ik dan maar 12 euro verzendkosten zijn, dat valt wel mee @ Yelice : ooo fijn dat het dus ook sneller binnen kan zijn en dat de service je beviel!
ja ik denk dat het bij de grander wel anders is met de levering hoor want hij komt uit het buitenland.. maargoed je weet maar nooit
Even een update ; ik heb de wagen inmiddels besteld bij de bebeqo op ebay omdat hij daar 279 euro kost met gratis verzendkosten. Ik had ze gebeld of er verschil was tussen bestellen bij hun op ebay of op hun site. Behalve het prijsverschil werd mij gegandeerd dat er verder geen verschil in zit. De reden dat hij op hun ebayaccount goedkoper word verkocht zou zijn omdat ie daar in de aanbieding is. Het meisje dat ik aan de telefoon had zei me ook dat ze verwacht dat ik hem over een week binnen zal hebben. Ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte
En? Kreeg je het op tijd binnen? Ben ook erg benieuwd namelijk. Vind het zelf een mooie en zeer complete wagen, voor deze prijs. Maar ja...wil wel graag gebruikersreviews ;o)
BebeQO: bespaar tot 55% op een BebeQO kinderwagenset Hey meiden zag jullie topic van de week en kreeg vanmorgen deze aanbieding via groupon dus dacht gooi m er even op voor jullie!!
Hallo dames, Deze bebeqo kinderwagenset grander wordt op het moment op groupon aangeboden voor 269,- helemaal compleet. En in alle kleuren te leveren! Groetjes
Allemaal positief hoor meiden maar hoe is hij met rijden? met in en uit een auto halen, kan deze in een kleine auto achterbak? Hebben jullie er al mee gelopen met een baby in de wieg, met een peuter kleuter als wandelwagen? (misschien een neefje nichtje die je kan lenen om het uit te proberen) is de mc die er bij zit handig in gebruik, wat voor extra's zitten er bij de maxi cosi? veel vragen, sorry