Mijn knul heeft een mega-favo-duim en inslaapval doekje.. Je raad het al, ik heb er maar 1 en deze is al kapot! Wie o wie heeft deze uit de blije doos geloof ik, nog over? Ik neem hem graag over! Ik heb ook vanalles te ruil, eftelingkorting, dierenplaatjes of gewoon geld! Bied graag aan! En hoe meer hoe beter!! Want als ik het ken vanuit mijn gezin heb ik tot aan zijn 15de jaar die doekjes nodig! (gemiddelde genomen ) helpen jullie mijn zoontje lekker slapen?
pm ff je adres, stuur ik em op..... ik ga vandeweek m`n 2de babydoos halen aangezien ik weer zwanger ben...als ie daar in zit stuur ik die ook gelijk mee
Wil je er nog eentje? Ik heb 'm in de commode van mijn dochterje liggen, uitgewassen maar nooit gebruikt.
Ik heb er ook nog 1 voor je.. 1 keer uitgewassen. Als je nog belangstelling heb wil je dan een pb sturen.. vergeet anders denk ik hier te kijken
Ik heb er inmiddels 1 van iemand hier, en 1 van nutrilon, maar ik zoek er eigenlijk nog iets van 3 in totaal, zodat ik er 6 heb (ik ben een ramp kwa kwijtraken, en ik heb geen idee tot wanneer de doekjes in de dozen gaan zitten)
Ik zoek er nog 1 a 2 naast de reactie boven jou Dan hoop ik er genoeg te hebben tot z'n 6e jaar ofzo (al heeft mijn zusje van 20 nogsteeds haar 'doek'..)
Ik had gezegt dat ik er nog 1 had voor je maar hij is spoorloos. Ik kan m nergens vinden. Vanavond even mn man vragen of hij weet waar die is, snap er niks van
ooooooh hjahaha ja nu weet ik de functie van dat ding. Ik snapte er neits van waar het voor was. Niemand snapte t in mijn omgeving dus ik heb m weg gegooid... Sorry
Ik heb er ook nog een nieuw in de kast liggen, als je nog interesse hebt mail me dan even de adres dan stuur ik het op!