Net gekocht, en natuurlijk direct getest. Alleen aan de bovenkant zit zo'n flap die je waarschijnlijk omslaat. ALs ik dat doe, pakt baby lekker die flap en trekt m over dr koppie. Je kan die flap namelijk nergens vastzetten. Mijn vraag is nu aan gebruikers: hoe doenjulliedat?Rimpel je hem aan, sla je hem naar binnen of naar buiten, en laat je de rits een stukkie open? Bedankt vast voor de antwoorden! ps spatie op toetsenbord is kaduuk, excuses.
Ik rimpelde hem een beetje aan, en sloeg hem wat om. Mijn dochter trok de flap niet over haar hoofdje heen. Hoop dat dit werkt!
Hallo, Ik zit er ook aan te denken om de koeka slaapzak te kopen, ik vind ze zo leuk. Maar ik vraag me ineens af of ie niet te warm is. Ons kleintje komt in juni vlak voor de zomer. Wat vinden jullie? Het gaat om de wafel/flanel. Groetjes Sparks
Dag dames, Ik twijfelde ook heel erg of ik de koeka voetenzak moest kopen en dan of de maxicosi zak of meteen de buggy zak. De maxicose zak kunnen ze namelijk tot 6 maanden max gebruiken en daarna wordt die toch echt wel te klein. De buggyzak ziet er in eerste instantie erg groot uit maar dat valt reuze mee! Hij hangt iets over de maxicosi heen maar als je hem terugvouwt kan het prima! Het voordeel van de buggyzak is dat er drukknoppen zijn om de bovenkant terug te klappen. Echt ideaal! Nu kun je de zak in de maxicosi en ligbak gebruiken en straks in de buggy! Groetjes!
Hier de Koeka voetenzak in wafel/flanel voor in de mc. Echt ideaal ding en heel wat langer te gebruiken dan tot 6 maanden. De jongste is nu vijf maanden, maar kan me niet voorstellen dat hij er met een maand uitgegroeid is. Overigens is onze jongste een mei-baby en heb ik de voetenzak al best veel gebruikt.
Oh, en in het begin sloeg ik hem om en tegenwoordig rits ik hem helemaal dicht en rimpel ik hem iets aan.