Ik heb van een vriendinnetje een grote tas vol met allerhande babyuitzet gekregen (echt superlief!), en daar zat ook een pakje Poets-Je-Toet in. Maar... vanaf welke leeftijd gebruiken jullie dergelijke snoetenpoetsers ook echt?
ik had ze al vrij vroeg bij me maar gerbuik ze niet snel maar als we dan ergens waren was het wel lekker als ze bijv. een beetje voeding terug gaven lekker het gezichtje te wassen en het ondoen van het zuur. Nu nem ik eigelijk altijd wel lekker een vochtigwashandje mee vind ik gewoon prettiger en een stuk goedkoper.
Ik gebruik ze ook vanaf het moment dat Bram groente en fruit eet. Dan is een spuugdoekje niet meer toereikend, haha.
Ik heb ze net voor het eerst gebruikt voor een dikke snotneus. Van die gewone zakdoekjes krijgt hij zo'n rood neusje, makkelijk hoor!
Gebruik ze sinds ze een maand of 4 was. Nu ligt er in iedere kamer een pakje, in iedere tas, overal waar je kijkt liggen snoetenpoetsers.
Waarom apart snoetenpoetsers kopen en niet de billendoekjes gebruiken? Zit daar ander spul in? Trouwens; die babydoekjes (snoeten, billen, maakt niet uit welke) zijn superhandig voor het verwijderen van make-up!