Hoi allemaal, wie heeft er ervaring met de ergonomische babydraagzak van mucibi? ben benieuwd naar jullie ervargingen met deze draagzak ~ is hij comfortabel voor de drager? ~ is hij comfortabel voor de baby-kind? ~ hoe is de babyinsert? enz graag hoor ik van jullie !
Dit topic hoort niet in de lounge. Daar is laatst nog een topic over geweest dat er vaak topics geplaatst worden die er niet horen.
Nou, het gaat over de baby toch, dus bij baby uitzet. Baby uitzet zijn dingen die je koopt voor je baby. of bij baby&dreumes.
oke dacht meer aan algemeen zit niet vaak op het forum en het topic over onderwerpen die niet in de lounge zouden horen heb ik gemist, net door gelezen en heb mijn vraag gelijk ergens anders geplaatst. wie weet hoe ik deze kan verwijderen uit de lounge?
Verplaatst naar babyuitzet Edit: ik heb hem voor mij is hij bagger past niet bij mn postuur. Ik draag met een geweven doek en ml met de mucibi die is er erg blij mee Laat maar weten als je meer draagvragen heb
topic mag van mij gesloten en of verwijderd worden, geen idee hoe ik dat moet doen. ik heb toch besloten niet voor de mucibi draagzak te gaan. heb hem gezien hoe hij bij de drager op de rug zit en ik vind dat echt totaal niet mooi veelste grof. gr