wasmachiene

Discussion in 'De lounge' started by stitch, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou voor meer toeren gaan, hoe droger het er uit komt, hoe beter.

Wij hebben een Bosch, 1400 toeren. De centrifuge werkt niet helemaal OK, maar dat is gewoon domme pech. Ik vind het fijne machine, makkelijk in gebruik.

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

wij hebben een bauknecht en die doet het al ruim 5 1/2 jaar prima. en ik wil m nogal eens te vol gooien, om dat laatste dingetje mee te kunnen wassen. :oops: maar er zit ook een 30 graden 30 minuten knop op, en dat vind ik fantastisch. dan hoef ik niet voor dingen die niet echt vies worden een was van 2 uur te draaien. en met veel kinderkleertjes gebruik ik die knop best vaak. dan blijven de kleertjes ook veel mooier.

3. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ALs je toch voor een nieuwe gaat zou ik voor meer toeren gaan. Maar ja meer toeren betekend ook dat de wasmachine weer duurder wordt. Ik vond dit toch wel mijn max. bedrag. Ik heb even goed tevreden met de 1200 toeren. Maar als het had gekund had ik voor meer gegaan.

Maar hebt je het budget zou ik voor meer gaan.

4. Niet meer actief

ik heb een bosch en ik vind het prima al 11 jaar probleemloos. en niet zo heel duur als een miele. ik zou wel een garantie verlenging vragen bij zon duur machine stel hij is een maandagochtend modelletje dan zit je ermee.

5. sevgul

sevgul Lid

Feb 21, 2007
    64
    0
    0
    Koop absoluut geen Nordland want die hebben wij namelijk. Wij zouden een bosch kopen maar bij de It's hadden ze ons overtuigd dat Nordland wel goed zou zijn voor ons. Maar Nee dus! Ik heb al een paar kapotte kleren en mijn kleren zien er gewoon niet meer uit. En vooral niet als het meer als 2 uur duurt zelfs al bij de korte was die maar 45 min duurt zien mijn kleren er heel erg gekreukeld uit terwijl ik maar 1200 toeren heb. Hij maakt ook heel veel geluid. Wat helemaal toevallig is 2 vrienden van ons waren ook bij It's geweest en je raadt het al verkoper had hun ook een Nordland verkocht terwijl hun nog niet eens bij ons in de buurt wonen wij denken dat It's en Nordland samen werken of zo? We kregen 3 jaar garantie.Maar in ieder geval wij gaan voor de zomer vakantie zeker een Mielle kopen. Je hoort hem nog niet eens mijn moeder en mijn zus hebben een Mielle dus koop zeker een Mielle.
    groetjessssssss

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zanussi ik heb hem nu alweer 4 jaar en hij doet het prima!

7. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben een Wirlpool en die draait 2x per dag gemiddeld en die doet het al 5 jaar prima! Nog nooit kapot geweest en energie-en water zuinig (A-klasse)

8. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    lijkt mijn verhaal wel.
    hi hi hi die hebben we nu, en echt niet tevreden!
    het lijkt wel of hij de trap af komt, zoveel lawaai echt niet normaal.
    maar toch bedankt voor je tipl
    iefs susanne

9. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    super bedankt allemaal ben er uit ga voor de mielle 1400 toeren.
    dus ga me spaarpot goed omkeren....hi hi hi

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben nu een LG, volledig electronisch en we zijn er super blij mee. hiervoor een candy en daar hebben we afschuwelijk veel ellende mee gehad!

11. Niet meer actief

Als je er geld voor hebt: neem een Miele! Nadat we de oude uit het raam hebben gegooid (de Miele van schoonmoeder, 30 jaar oud!) hebben we weer een Miele gekocht, ongeveer 8 jaar geleden. Is nog nooit iets mee geweest. Helemaal niets. Ik ben een enorme pietlut met wassen, met twee kleine kinderen minimaal 10 wasjes in de week.

Hij draait 1600 toeren.

12. Niet meer actief

Owww, ik had een pagina overgeslagen! :rolleyes: Je bent er al uit. 8)

Share This Page