haha we hebben tegelijk een reactie over de donorshow gezet haha echt geweldig die show ze hebben in ieder geval de aandacht!
er is veel ophef over maar ik vind het ook een ideaal iets. hoop ook dat er veel mensen geholpen gaan worden. helaas is dit in sene gezet lijkt wel maar toch een donor is een donor en die zijn er nooit teveel toch
SUPERGEWELDIG \/ Ik vond dat lachje van Bart op het eind helemaal in de sfeer van BNN. Liefs, Duveldraakje
Wij hebben ook gekeken en hadden van begin af aan al het idee dat Lisa een actrice was en het hele gebeuren een stunt was! Hopelijk komen er nu weer veel donoren bij!
check deze: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/896461.html let ook even op het tijdstip waarop het gepost is overigens.. 1 ding is zeker.. er is nog nooit zoveel over donor & donorcodicili gesproken als de afgelopen week petje af voor BNN
Hihi, vond het ook wel een goede zet. Maar ook wel enigzins vergaand... Maar goed, het doel van meer aandacht is bereikt, nu de vraag of het ook meer donoren oplevert...
Ik lees dit net op de webiste vab BNN: Genoeg geluld! Het probleem is echt, de wachtlijst is echt, de drie nierpatiënten zijn echt, maar De Grote Donor Show was niet echt. BNN heeft samen met producent Endemol doelbewust de controverse opgezocht om aandacht te vragen voor het grote tekort aan donoren in Nederland. Aan het einde van De Grote Donor Show heeft presentator Patrick Lodiers bekend gemaakt dat Lisa, de jonge vrouw die terminaal ziek zou zijn en haar nier zou afstaan, een actrice is. BNN voorzitter Laurens Drillich legt uit: We wilden een statement maken. Dat is gelukt. In de afgelopen zeven dagen is meer over orgaandonatie gesproken dan in de zeven jaar daarvoor. Bart zou trots zijn geweest. Het was moeilijk om te moeten liegen over de inhoud en het was lastig om alles geheim te houden, maar dat was noodzakelijk om ons doel te bereiken. Echter, wij staan niet te lachen, omdat we iedereen voor de gek hebben gehouden. We lachen pas als er ook iets gebeurt. Als we meer donorregistraties krijgen, de wachtlijsten slinken en vooral wanneer de politiek eindelijk wakker wordt. Heb niet gekeken, kijk bijna geen tv.
mja ik keek uberhaupt niet stiekum.. heb echt niks met BNN en net zo min met sensatieacties als dit maar.. bij nader inzien... goeie actie!
Ik schrok me het apelazarus! Die vrouw die haar nier af zou staan ken ik dus! (oud collega van Het Land van Ooit) En ik wist niet dat zij ongeneselijk ziek was! Ik weet dus wel dat ze actrice is, maar die link leg je niet meteen. Ben ik ff blij dat het nep was! BNN heeft wel een goede zet gemaakt. Er wordt iig weer over donorschap gepraat en nagedacht.