Ik ben op zoek naar van dat soort stevige cadeaupapier waarmee je een plank inpakt. Hoop dat jullie weten wat ik bedoel. Er zijn een paar planken in de kelder in ons nieuwe huis en vind het wat frisser en leuker staan als er van dat papier omheen komt. Hoe heet dit en waar te koop? Dan ga ik vanmiddag ff op zoek.
Haha heet dat zo? Is het wel echt wat ik bedoel dan? Want op plakplastic was ik zelf ook wel gekomen. Ik dacht eigenlijk eerder dat het een soort stevig cadeaupapier was hoor, zonder plakspul eraan...
Uhm ja, ik heb inderdaad gewoon cadeaupapier gebruikt. Maar volgens mij als je gewoon de vraag stelt zoals je die hier hebt gesteld dan weten de meeste winkels wel wat je bedoelt. Bijvoorbeeld bij Marskramer of Blokker (of aanverwante zaken) kun je dat spul ook wel krijgen.
Volgens mij heet dat kastpapier. Dat hebben ze in ieder geval bij de blokker maar vast wel bij meer van dat soort winkels.
Wat een goeie ideeen. Ik ga gewoon naar de Gamma en kijk daar wel ff voor kastpapier. Mochten ze het niet hebben, dan ga ik voor behang.