Goedemiddag Dames, Mijn deelcollega heeft ontslag genomen en dus is er een vacature bij ons voor sowieso 16 uren, en misschien wel 24, dat is nog even afhankelijk van Personeelszaken. Het is een administratieve baan bij een Logistiekbedrijf in Drachten. Als iemand interesse heeft dan hoor ik dat graag, aangzien ik ook een bonus krijg als ik een medewerker aanlever Ik post dit hier omdat deeltijdbanen toch vaak Moeders zijn, en waar vinden we die nou beter dan hier?! Dus mijn PBbox staat open!
lijkt me een super baan! Woon alleen niet echt in de buurt helaas! hoop dat je snel een leuke collega vind
Sorry Jose. Jammer ( voor jou ) dat ik een baan dichter bij huis heb gevonden, anders was ik gewoon je nieuwe collega geworden! Klote van die bonus zeg
Ben benieuwd, we proberen het eerst intern, dus dat we zelf op zoek gaan, en zo niet dan schakelen we uitzendbureau in... maar dat kost ons weer geld en als we zelf iemand regelen scheelt dat natuurlijk weer. Voor mensen die eerst willen weten welk logistiek bedrijf het is, mogen ook altijd PB sturen, we zijn één van de grootste van de wereld
Hey das nou nog s een goed idee Bij ons komt binnenkort ook een baan vrij maar had er nog niet aan gedacht om dat via ZP te proberen.
administratieve ervaring is wel gewenst, het werk is 80% facturen opmaken voor klanten en inkomende facturen nakijken en 15% logistieke werkzaamheden, vracht inplannen e.d. en 5% commercieel, de 16 uren zijn voor de maandag en de donderdag, en we proberen of we meer uren mogen vullen, en wanneer deze ingevuld dienen te worden weet ik niet. maar sowieso dus maandag en donderdag volledige dagen. (ik werk namelijk dinsdag/woensdag/vrijdag )