goedenmorgen dames, ik ben op zoek naar de nitendo wii maar het gekke is dat ik hem nergens kan krijgen heb al verschillende winkel afgebeld en nergens is hij meer op voorraad staan wachtlijsten van 18 wachtende voor ons ik dacht dus misschien dat er op het forum mensen zijn die weten dat het bij hun in e stad wel te krijgen is als het niet te ver is rij ik er zo naar toe..... alvast bedankt!
beverwijk... hebben ze genoeg voorraad.. en gewoon de echte hoor, zijn nog goedkoper ook. ik heb er sinds een week ook 1... ( heb nu een tennisarm )
Ze zijn ook best moeilijk te verkrijgen hoor..! Mijn vriend kwam in de winkel aan.. toen er zes wii voorbij reden Dus vette mazzel.. binnen een 15 mijn uitverkocht Mijn vriend heeft hem gekocht op schipholplaza.. Misschien kun je daar even bellen of ze hem nog krijgen? waarschijnlijk ben je daar geen 18 wachtende
op de zwarte markt? of gewoon in beverwijk? want dat is natuurlijk altijd leuk om ff heen te gaan wat kosten ze daar dan?
Ik heb laatst ook dat probleem gehad, ik vind het echt verschrikkelijk dat iets wat zo in de reclame gezet word bijna nergens te krijgen is!
Je kan trouwens ook winkels bellen en als ze er 1 hebben vragen of ze hem vasthouden voor je...doen ze meestal wel.
Misschien op marktplaats of bij de media markt Die hebben vaak nog wel wat dat soort dingen, die in deventer en zwolle zijn wel groot 8)
Hier in deventer is ook alles uitverkocht De Wii zou in week 6 weer komen Maar ze willen dus niks vasthouden
en mp je schikt je suf als je ziet wat ze vragen Didi wet jij zeker dat je ze heb zien liggen op voorraad en niet gewoon alleen de demo want ikheb nl vrijdag nog gebeld naar de mediamarkt voor de Wii
ja zwarte markt hoeveel ze zijn weet ik niet precies, maar iig goedkoper(volgens vriend ) ze hebben zelfs omgebouwde wii's, zodat je gekopieerde spellen af kunt spelen, want zo'n spel kost al gauw 50 euro. (wel een beetje illegaal. )
in duitsland inderdaad hebben ze er meer op voorraad , nederland is inderdaad niet veel aan wii computers te krijgen ..
Vorige week waren ze er nog wel.. wat raar ze hebben wel gezegt dat ze goed liepen, maar niet dat ze uitverkocht waren Sorry