Cadeautjes bij bijzondere dagen voor iemand anders.

Discussion in 'De lounge' started by Jebb, Jan 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,

Een goede vriendin is volgende maand 3 jaar getrouwd. Wij brengen vaak een kleinigheidje op zo'n dag, bosje bloemen, lekker pakketje met hapjes en drankjes. Gewoon kleinigheidje.

Dit jaar nog ff kijken wat ik haal / maak voor ze. Doen jullie dit ook bij vrienden of familie? Bij familie ben ik hier trouwens wel slordig(er) in.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nee...dat vind ik teveel werk...dan kan ik elke maand wel cadeautjes brengen :D

Maar wel leuk dat je het doet. Heel attent. :)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

hmmmm ligt eraan voor wie, Echt heel attent ben ik niet, Niet omdat ik niet wil, maar omdat ik er gewoon niet bij stil sta, Ik vergeet bijv altijd om kaartjes te versturen. Ik koop ze, ik schrijf ze en vergeet ze op tijd op de bus te doen :)

Wel doe ik, als ik eraan denk naar iemand bellen, ik bel bijv al jaaaaaaaaaaaaaren mijn moeder op de sterf en verjaardag van mijn oma, dat zit gewoon echt in mijn systeem, iets waar mijn broers heel verwonderd over waren toen mijn moeder dat eens ooit zei,

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    Soms, ene jaar wel andere niet. Gewoon bloemetje ofzo

5. maliro

maliro Niet meer actief

Je komt al verder dan ik. Ik vergeet die kaarten te kopen.. Denk vaak achteraf aan dingen..

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, oke, maar dan nog: ze krijgen ze dus of niet, of veel te laat, Dit jaar zelfs geen kerstkaarten geschreven....Wel door omstandigheden, maar dan nog....En dan mijn moeder: die stuurt altijd kaartjes, als Sint in het land is, stuurt ze speciale ouderwetse postkaarten naar mijn kinderen, gewoon zo maar. belt altijd als iemand van ons gezin naar het ziekenhuis of zo is geweest...ik probeer het wel, en niemand moppert hoor, maar toch: ik vind mezelf soms zo tekort schieten :)

Aan de andere kant: toen mijn schoonmoeder (is paar mnd geleden overleden) ernstig ziek was, kocht ik iedere week verse bloemen of een mooie plant voor haar, een lief kaartje, nu ze overleden is geef ik mijn schoonvader op speciale dagen wat (een bloemetje of dagje weg), mijn vader in het verpleeghuis stuur ik af en toe zomaar een kaartje met wat geld of sigaretten, toen mijn neefje en nichtje jarig waren en ik vanwege de afstand niet kon komen heb ik een versierde doos vol met kleine cadeautjes (stickers, leuke pennen, een geurtje etc) gestuurd waar ze het nog over hebben....Ik kan het dus wel, maar vergeet het ook wel eens :) het kan dus echt wel beter,

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik probeer het wel. Soms schiet het er bij in, maar vaak lukt het wel.
    Meestal met trouwdagen of sterfdagen. Bosje bloemen en een kaartje.

Share This Page