nou idd. helaas heb ik niet de juiste foon om m uit te kunnen lezen maar de functie mogelijkheid alleen al. maar daar is internet weer goed voor haha al verwacht ik voorlopig geen storingen oid wat ook leuk is, is de serenade die hij geeft na afloop te grappig gewoon hoeveel hebben jullie ervoor betaald als ik vragen mag?
wij hebben m bij media markt gehaald. gewoon omdat toevallig die dag koopzondag was en die ochend mn oude overleden was wij hebben er trouwens 80 euro vanaf kunnen praten.
Ik weet niet welke gsm je moet hebben had dt gelezen ook over dat melodietje al het klaar is Uhm weet even niet snel welk model precies maar heb iets van 500 euro betaald.
en de tel. dacht dat t alleen kon voor de iphone en samsung...pin me er niet op vast hoor, staat in t boekje
Er zijn meerdere modellen. Je hebt verschillende displays (half digitaal of volledig) kleur van de deurring is ook verschillend en je hebt er van 7 of 8 kilo. En sommige hebben maar een paar wasprogramma's. Ik dacht dat ze 8 verschillende modellen hebben. Ik heb eentje genomen waar ik het meeste gebruik van zal maken. Handig ook dat er een speciaal programma op zit om de trommel te reinigen
Ah ok heb het nog niet gelezen dat boekje ga volgende week verhuizen maar heb een iphone ben benieuwd dan
Nu hebben we ze apart staan omdat we voldoende ruimte hebben, maar in het oude huis hadden we een 2 in 1 van indesit en ik moet zeggen... Ik mis m af en toe nog steeds! Een heel gemakkelijk bedienbare machine die ook zeer goed kon drogen! Wij hebben er 8 jaar mee gedaan (was rond de 500,-) en hij doet het nu nog steeds. Ik heb m toen gekocht bij de wehamp maar ik weet niet of ze m nog steeds hebben. Het enige nadeel is de ruimte. Die apparaten zijn vaak wat kleiner dan een gewone wasmachine of droger