Hey meiden, Ik ben op zoek naar een romantisch, lief cadeau voor m'n vriend, het mag iets tastbaars zijn maar bijvoorbeeld ook iets om te doen. Ik wil hem laten zien en weten hoeveel ik van hem hou en hoe dankbaar ik hem ben. We hebben elkaar leren kennen toen ik 3 maanden zwanger was, de biologische vader is er vandoor gegaan en ik dacht nooit meer liefde te vinden. En toen ontmoette ik hem, hij is echt de liefde van m'n leven. Heeft mijn dochter als zijn dochter erkent en is een geweldige vader. Ben heel benieuwd naar jullie ideeën XXX
Ah heb geen ideeën.Maar vind echt super lief van je vriend dat hij je kindje heeft erkend en echt een vader voor haar is.
Wat heb je een bijzondere vriend! Er zijn niet veel mannen die zoiets zouden doen denk ik.. Ik heb voor mijn vriend toen we twee jaar samen waren een diner gemaakt.. Tafel mooi gedekt, menukaart gemaakt met onze foto er op en allemaal dingen klaargemaakt waarvan ik wist dat hij die lekker vindt Was toen erg geslaagd, maar goed daarvoor moet je koken wel leuk vinden natuurlijk.. Overigens hebben we toen we 5 jaar samen waren pizza besteld om het te vieren haha.. kan ook heeeeel romantisch zijn
Toen mijn man 30 werd heb ik een kaart gemaakt en daar 30 redenen in geschreven waarom ik van hem hou .
Wauw wat bijzonder om te lezen! wat een geweldige vriend heb jij en wat mag je dochtertje trots zijn met zo'n super papa Misschien leuk om een weekendje wat met z'n 2en te doen? Lekker etentje en daarna hotelletje pakken in Scheveningen ofzo? Of met z'n 3tjes weekendje weg. Ben eigenlijk niet zo goed in romantische dingen verzinnen haha
Ik zat idd te denken aan een etentje thuis romantisch. Maar ben niet zoon kookwonder haha. Een sieraad met onze namen maar wat dan voor sieraad... Die kaart is ook leuk idee!
Als ik oppas zou kunnen krijgen zou ik denk ik gaan voor een nachtje weg en dan overdag een activiteit regelen waarvan je weet dat hij dat heel graag een keer zou willen doen. Heerlijk genieten van elkaar, zou voor mij iig een supercadeau zijn1