Wij willen een droger gaan aanschaffen Maar deze zal dan hoogstwaarscheinlijk op de wasmachine komen te staan Maar vroeg me af, trilt de droger er dan niet vanaf door het centrifugeren van de wasmachine Hoe hebben jullie dit opgelost Inpricipe kan de droger ook apart staan maar ivm ruimte is bovenop makkelijker
Er is zo'n frame-ding voor om ze beter en stabieler te stapelen. De droger trilt dan wel, maar er echt niet af
Heb al 15 jaar een droger op de wasmachine. Die trilt er echt niet af hoor! Je moet je wasmachine natuurlijk wel waterpas zetten (met behulp van de stelpootjes)
Hier hebben we ook de droger op de wasmachine, met in ons geval een tussenstuk. Hierdoor staan ze stevig op elkaar, en ik heb een uittrekbaar blad waar ik de was uit de droger meteen opvouw voor ik het opruim
dankjullie wel, eens even kijken dan naar zo een tussen stuk Maar schuifplankje is indd wel handig, ook voor bijv je wasmand op te zetten Zijn er nog bepaalde merken aan te raden of maakt dat verder niks uit
Ooh lekker dan, ben je mooi klaar mee😟 Dit gaat me toch weer laten twijfelen of hij er wel op moet dan
Ik heb dat serieus nog nooit gehoord Wij hebben dat echt al ruim 11 jaar zo staan met twee verschillende wasmachines, maar ook bij veel toeren blijft hij prima staan. De wasverzachterfles is er echter wel geregeld afgevallen, maar die hoort ook gewoon in het kastje
Hier staan ze ook op elkaar, met daar bovenop weer wat flessen vloeibaar wasmiddel, vlekverwijderaar en de troepjes die ik op het laatste moment uit iedereen (vooral manlief 😜 zijn broekzakken vis. Gaat prima.
Bij ons waren er geen passende tussenstukken, dus kregen we van de monteur de tip om zo'n antislipmatje in een vierkant te knippen en het daarop te zetten. Gouden tip vonden wij t. Het bleef heel stabiel staan (wel wasmachine eerst waterpas gezet uiteraard) en was veel goedkoper dan al die tussenstukken 😃. Monteur gaf aan dat t vrijwel altijd op elkaar kan staan, maar er toch altijd een klein risico is en t matje zorgt ervoor dat de droger niet kan lopen ongemerkt.
Bij mij staan ze al een paar jaar op elkaar nooit iets gebeurd 2 siemens wel van de zelfde serie past perfect op elkaar
Ze staan hier ook op elkaar zonder problemenz wasmacjine van ander merk dan droger. Heb droger van Beco, niet duur en goed.
Hier staan ze ook op elkaar maar wel met een rand erom die de boel bij elkaar houd. Rand met aan 1 kant een veer dus ding past altijd. Kostte me 14 euro. Verder heel belangrijk dat de boel waterpas staat. ALTIJD een frame erom doen of een tussenstuk ertussen. Tip van kennis die al jaren wasmachine reperateur is. Die heeft regelmatig gezien dat ding eraf gevallen was. Ook bij mensen bij wie het jaren goed ging zonder rand. Wat kost zo'n ding nou..... nieuwe wasmachine omdat de oude eraf gevalleb is is duurder.... plus je vloer die er niet bepaald lekker vanaf komt als er een droger bovenop valt....
Hadden wij eerst ook, wel met zo'n tussenstuk/frame. Uit dat ding kon je ook nog een plank schuiven, heel handig om de was meteen op te vouwen.
Wij hebben de droger sinds een half jaar op de machine staan met een plank er tussen, tot nu toe is de droger er nog niet af gestuiterd