Wasmachine en droger op elkaar

Discussie in 'De lounge' gestart door SnowAngel, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Wij willen een droger gaan aanschaffen
    Maar deze zal dan hoogstwaarscheinlijk op de wasmachine komen te staan
    Maar vroeg me af, trilt de droger er dan niet vanaf door het centrifugeren van de wasmachine
    Hoe hebben jullie dit opgelost
    Inpricipe kan de droger ook apart staan maar ivm ruimte is bovenop makkelijker

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Er is zo'n frame-ding voor om ze beter en stabieler te stapelen. De droger trilt dan wel, maar er echt niet af ;)

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Heb al 15 jaar een droger op de wasmachine. Die trilt er echt niet af hoor! Je moet je wasmachine natuurlijk wel waterpas zetten (met behulp van de stelpootjes)

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    778
    113
    Hier hebben we ook de droger op de wasmachine, met in ons geval een tussenstuk. Hierdoor staan ze stevig op elkaar, en ik heb een uittrekbaar blad waar ik de was uit de droger meteen opvouw voor ik het opruim :)

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Die hebben wij er ook tussen.
    Staat hier al 3 jaar op elkaar en trilt er echt niet vanaf hoor ;)

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dit hebben wij precies hetzelfde! Trilt er echt niet af!;)

7. SnowAngel

dankjullie wel, eens even kijken dan naar zo een tussen stuk
    Maar schuifplankje is indd wel handig, ook voor bijv je wasmand op te zetten
    Zijn er nog bepaalde merken aan te raden of maakt dat verder niks uit

8. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    Hier is hij zo van de wasmachine afgevallen. Dus ik zet hem nooit meer erop

9. SnowAngel

Ooh lekker dan, ben je mooi klaar mee😟
    Dit gaat me toch weer laten twijfelen of hij er wel op moet dan

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik heb dat serieus nog nooit gehoord :( Wij hebben dat echt al ruim 11 jaar zo staan met twee verschillende wasmachines, maar ook bij veel toeren blijft hij prima staan. De wasverzachterfles is er echter wel geregeld afgevallen, maar die hoort ook gewoon in het kastje :p

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hier staat ook de droger op de wasmachine. Blijft gewoon netjes staan. Al zeven jaar lang :D.

12. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Hier zonder tussenstuk, 2 Miele's op elkaar. Al 14 jaar lang. Nooit problemen.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Hier staan ze ook op elkaar, met daar bovenop weer wat flessen vloeibaar wasmiddel, vlekverwijderaar en de troepjes die ik op het laatste moment uit iedereen (vooral manlief 😜) zijn broekzakken vis. Gaat prima.

14. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Bij ons waren er geen passende tussenstukken, dus kregen we van de monteur de tip om zo'n antislipmatje in een vierkant te knippen en het daarop te zetten. Gouden tip vonden wij t. Het bleef heel stabiel staan (wel wasmachine eerst waterpas gezet uiteraard) en was veel goedkoper dan al die tussenstukken 😃. Monteur gaf aan dat t vrijwel altijd op elkaar kan staan, maar er toch altijd een klein risico is en t matje zorgt ervoor dat de droger niet kan lopen ongemerkt.

15. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Bij mij staan ze al een paar jaar op elkaar nooit iets gebeurd 2 siemens wel van de zelfde serie past perfect op elkaar

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ze staan hier ook op elkaar zonder problemenz wasmacjine van ander merk dan droger.

Heb droger van Beco, niet duur en goed.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

haha dat is hier ook zo ja....

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier staan ze ook op elkaar maar wel met een rand erom die de boel bij elkaar houd. Rand met aan 1 kant een veer dus ding past altijd. Kostte me 14 euro. Verder heel belangrijk dat de boel waterpas staat. ALTIJD een frame erom doen of een tussenstuk ertussen. Tip van kennis die al jaren wasmachine reperateur is. Die heeft regelmatig gezien dat ding eraf gevallen was. Ook bij mensen bij wie het jaren goed ging zonder rand. Wat kost zo'n ding nou..... nieuwe wasmachine omdat de oude eraf gevalleb is is duurder.... plus je vloer die er niet bepaald lekker vanaf komt als er een droger bovenop valt....

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Hadden wij eerst ook, wel met zo'n tussenstuk/frame. Uit dat ding kon je ook nog een plank schuiven, heel handig om de was meteen op te vouwen.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wij hebben de droger sinds een half jaar op de machine staan met een plank er tussen, tot nu toe is de droger er nog niet af gestuiterd :)

Deel Deze Pagina