Wasmachine en droger op elkaar

Discussion in 'De lounge' started by SnowAngel, Sep 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jenny13

Jenny13 Actief lid

Apr 13, 2016
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ze ook al 6 jaar op elkaar staan, nog nooit iets mee gebeurd.

Wij hebben geen frame, want dat past niet met onze wasmachine (bakje voor wasmiddel, kan dan niet open) maar wij hebben een stuk anti-trillingsmat noemen ze het geloof ik.

Die houd de droger ook op zijn plek. :)

2. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,367
    113
    Als je toch bang bent dat hij eraf valt, kun je ook net boven de wasmachine een plank aan de muur maken waar je hem op zet. Een droger is niet zo zwaar, ik til hem in mijn uppie op de wasmachine. Ik verander onze bijkeuken nogal eens, dus hij staat soms op de wasmachine, soms er naast :D Nu staat hij in een ver hoekje, omdat hij het al maanden niet doet, maar in de zomer gebruik ik hem niet. Als hij weer gemaakt is binnenkort, dan zet ik hem er weer bovenop.

3. shay78

shay78 Actief lid

Jan 29, 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik had er wel zon ding onder zitten waar ik mijn wasmand op kon zetten en als je wasmachine zo trilt, dan staat hij niet goed!!

4. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Dankjullie wel tot nu voor de antwoorden
    Toch maar even kijken naar een tussenstuk of matje
    En wat iemand ook zei een plank aan de muur! Ook handig
    Als een droger indd niet zo zwaar is dan moet dat indd makkelijk kunnen🙂

5. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,285
    17,171
    113
    hier ook op elkaar en trilt er niet af. Ja de eerste x half (gelukkig tegen de muur aan), omdat man was vergeten de pinnen eruit te halen toen wasmachien werd geleverd dus die ging dansen :D Maar voor de rest nog nooit problemen mee gehad!

6. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Hahaha ohh ook zo slim dus😅😂
    Dat probleem hebben wij hier ook gehad toen we de wasmachine nieuw kregen.. wist niet dat er pinnen in de achterkant zaten voor de trommel dus ik heel happy die machine aan en er was helemaal niks aan de hand, totdat hij ging centrifugeren.. men men men hahaha wat een feest was dat zeg😆😆 was bang dat hij uit elkaar zou klappen hahaha en ben er ook bovenop gaan zitten ik dacht dat dat wel zou helpen maar was er weer snel vanaf was er echt wel bang van, gelukkig daarna die pinnen gevonden en eruit gehaald toen was er niks meer aan de hand😁😜

Share This Page