Hi dames, Heb even een vraagje, bij hm online heb ik een super leuke haardband voor mijn meisje gezien, 2 euro.. maar de verzendkosten zijn 5 euro Nou vroeg ik me af of iemand die voor mij kan mee bestellen en naar mij kan opsturen. want met alle goeie wil van de wereld zie ik voor de rest niks staan wat ik wil hebben haha. Dus als iemand m toevallig mee kan bestellen, heel graag, hoor het nog wel dan! Geld wordt dan uiteraard overgemaakt! Liefs
Je moet bij de H&M trouwens voorminimaal 20 euro bestellen geloof ik....dus je kunt m niet eens bestellen als je niets anders wil haha. Helaas heb ik niets nodig momenteel, anders had ik t wel gedaan
Inderdaad, je moet voor minimaal 20 euro bestellen anders kan je sowieso niets bestellen. Helaas heb ik op het moment ook niets nodig, anders had ik het graag voor je meebesteld.. Succes ermee!
haha ow egt waar, dat wist ik niet eens Zou ook wel raar zijn, betaal je meer voor de verzendkosten als voor het product.. Iemand anders nog een hm fan?
ik wil je wel helpen ik ga dadelijk voor mijn dochter bestellen als je mij wilt mailen dan kan ik je helpen.. en om welke het dan gaat haha zou wel handig zijn natuurlijk
Ik ben nu bezig iets te bestellen. Ben best bereid iets voor je mee te bestellen. Dus als je wat nodig hebt, zeg het maar!