Ik wacht ff tot hij gewogen heeft en de duur aamgepast en zet mn wekker op mn telefoon. 1400 toeren centrifugeren, dat is iets waar ik nooit meer zonder wil! Dat scheelt een HOOP droogtijd aan de lijn en vocht in huis / drogertijd vergeleken met de oude machine.
Zo een app lijkt mij dan weer totaal geen toegevoegde waarde hebben. Heb een uitgestelde eindtijd op mijn wasmachine waardoor ik de was klaar kan zetten en een tijd in kan stellen waarop deze klaar moet zijn (dat doe ik altijd voor ik ga slapen zodat hij klaar is 15 minuten voor mijn wekker gaat). En onnodig heen en weer lopen heb ik ook nooit last van want na het wegen van de was geeft de machine aan hoeveel minuten de was gaat duren. Dit wijkt nooit af qua tijd dus als ik hem aanzet weet ik precies hoe laat ik weer terug moet naar de wasmachine. En de machine heeft een functie waarmee hij elke 10 minuten rond blijft draaien als het programma klaar is (die heb ik altijd aan staan) dus als je dan een uurtje later komt is de was door de beweging in de trommel nog gewoon helemaal fris.