7kg van beko Super blij mee zijn met zijn 2 en. Ons lits jumeux beddengoed past er prima in hiervoor een 5kg wat een drama met beddengoed
Wij hebben een wasmachine van 8 kilo. Heel erg fijn zo groot. Het is een Miele alleen komt onze witte was er grauw uit. Schoonzus had dit ook met haar Miele en zij heeft nu een Samsung eco bubble en die wast wel wit. Mocht deze kapot gaan dan komt er geen Miele meer.
Nu nog 5 kg maar wij gaan binnenkort een grotere kopen. Ik denk 7kg want onze droger is ook 7 kg (later gekocht als de wasmachine) maar ik vraag mij af of 7kg en 8kg nou zoveel verschil maakt? Ik twijfel nog.
Ik lees dat je dan wel de trommel vol moet maken om je was schoon te krijgen. Dus dan moet je altijd een mega trommel vullen? Dan moet ik dagen wachten voordat ik iets specifiek kan wassen lijkt me?
6 kilo van bosch. Is al wat ouder uit de tijd dat we net gingen werken. Nu 1 kind maar dat gaat prima. Heb n 3 of 4 wasjes per week. Mij is altijd gezegd dat je niet het beste merk moet nemen zoals bijvoorbeeld Miele. Die zijn zo goed en gaan bijna niet kapot. Gevolg: Je hebt straks 15 jaar dezelfde wasmachine maar na 10 jaar wil je misschien wel een andere omdat er weer nieuwe technieken zijn of je gezinssamenstelling wijzigt. DIe van ons is nu dus jaartje of 9 oud en verwacht dat ik binnen 3 jaar wel een andere heb. Dan komt er zeker weer een bosch
Als je een 7 kilo wasmachine hebt moet je een 8 kilo droger erbij hebben staan. Die trommel moet altijd groter zijn anders kan het niet goed genoeg drogen. Dat heeft nl meer ruimte nodig. 8 kilo wasmachine is dus 9 kilo droger.
9 kilo , een Miele met twin dos. ( heeft quick power wash en snel en zuinig voor grote en kleine wassen.)
5 of 6 kilo. Een kleintje in ieder geval. En dat gaat prima met een gezin met drie kinderen wat mij betreft.
Dat wist ik eigenlijk niet! Dan neem ik er sowieso geen van 8kg maar wel van 7kg want ik wil gewoon een grotere wasmachine en het meeste hang ik toch op dus dat moet wel lukken denk ik .
Bovenlanders lijken mij ook heel irritant. Hebben een andere motor waardoor ze veel minder goed werken. Een vriendin van me die in Medina woonde had trouwens wel gewoon een frontload machine. Mijn schoonzus heeft een halfautomaat, maar die wast juist weer erg goed. Ik heb een wasmachine met capaciteit van 5 kg en zou juist niet meer willen! Anders moet ik veel te lang wachten tot ik weer de machine kan vullen (ik was dan wel alles gesorteerd dus daar ligt het ook wel een beetje aan), daarbij wil ik bewust niet zoveel kleding bezitten. Ben ook gewoon tevreden over mijn wasmachine. Wij hebben met twee kinderen dan ook niet zo'n groot gezin en we hebben zo'n 3-4x per week een was. Wat ik eerder las over slechte wasresultaten met een kleine machine herken ik niet.
Maar in de praktijk doe je toch niet alles wat je in de wasmachine doet ook in de droger? Ik heb er misschien geen verstand van want ik heb zelf geen droger maar ik hoor vaak dat niet alles er in kan. Dus dan zou je technisch gezien toch wel een 7 kg-wasmachine en een 7 kg-droger kunnen hebben.
8 kilo en zijn met 2. Tot januari, dan met 3. Ik zou zeker niet minder willen. Dan past er gewoon een weinig. Zoals dekbedden enzo..
Wij hebben een was/droger, die volgens mij 8 kilo per keer kan wassen en 4 kilo per keer drogen. Maar wat Islah ook zegt: lang niet alles kan in de droger, dus de helft hang ik op. Wij zijn met 5 en ik denk dat ik zo'n 3 tot 5 wassen per week heb.