wasmachine in de babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nelizz, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Of dat nou de slaapkamer van een baby is of van 2 volwassenen, maakt dan toch niet uit? En ik heb nog nooit 1 druppel water buiten de wasmachine gehad hoor. Dat gaat allemaal door de slang heen als het goed is. En zo niet, dan zit er iets niet goed.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    nou ja volwassenen slapen meestal alleen snachts, je hebt meer tijd om wassen te draaien als hij op je eigen slaapkamer staat.
    Ik zou geloof ik ook proberen de ouderslaapkamer te maken in de kamer met wasmachine.

Tja een wasmachine is dan misschien een brandgevaarlijker apparaat, maar bij ons issie 1 gipswandje verwijderd van onze slaapkamer, dat lijkt me qua brandgevaar dan ook helemaal niks meer uitmaken, of hij nu in je slaapkamer staat of ernaast.

Over het ruimte-gebrek; (en dat ligt HEEEEEEEEL gevoelig bij mij nu door de hormonen :) ) ik zou absoluut je kinderwens niet laten bepalen door je huidige woonsituatie!!!!! Kinderen krijgen pas behoefte aan een plekje voor zichzelf met een jaar of 6-8 en wie weet waar je tegen die tijd woont. Mijn kindjes moeten straks ook een kamer delen en dat is niet zielig, dat is juist gezellig en knus!!!!

Deel Deze Pagina