Dat ze in een supermarkt van die vernuftige bijverkoopjes neerzetten bij bepaalde schappen is tot daaraan toe. Denk aan van die tubes cremekaas bij de Bugles, apparaat ontkalker bij de koffie, poedersuiker bij de oliebollenmix etc... Maar wat ik nu zag slaat alles. Zetten ze bij de Supercoop hier in het dorp, in zo'n klein hangrekje, M&M's voor het schap met maandverband en tampons Pffffffffff Echt ongestelde vrouwen op het spek binden...
hahahaha.. ik zie de humor er wel van in.... andersom had ik wel gek gevonden... tampons hangen voor het snoepvak..
Ik zie het probleem niet zo? Wat is hier zo verschrikkelijk aan? Ik snap het wel, slimme supermarkt. Je gaat na een lange dag nog even snel naar de supermarkt, je bent ongesteld geworden en hebt geen tampons meer. Hè, kijk! Ook m&m's, lekker je had met behoefte aan chocola! Scheelt weer de halve winkel door naar de gang met chocola! Als ze de aleve Feminax er ook bij leggen ben ik helemaal blij Wellicht kunnen ze er een actie van maken: "Bij aankoop van tampons/maandverband én m&m's nu gratis een doosje aleve!"
En zwangerschapstesten voor het vak "zure bommen"... onder het motto, trek in bommen, zou je niet eens testen..
Is ook geen probleem hoor, ik bedoel het ook niet serieus Ik pakte m'n pak tampons, liep al weg en ineens........"huh, zag ik dat nou goed?!?" Draai me weer om en zie zo die zakken M&M's daar staan..Vandaar stommerds, hoe kun je die dingen nu negeren als je op je slechtste moment van de maand zit. Slim voor hun, Heeeeeeeeel stom voor ons (tenminste, voor veel van ons) Ik heb ze niet gekocht, HA!!
Ha ha, ik vind het wel humor. Maar kan het eigenlijk niet serieus nemen. Het komt op mij nogal onnozel over. Ik zou er iig niet voor kiezen als het mijn zaak was.
humor daarom zorg ik altijd voor voorraad zodat ik zo min mogelijk naar de winkel moet op zulke dagen
ik zou me kapot lachen als ik cassiere was daar en 450 keer per dag een pak OB en zak M&Ms bij elkaar op de band zag liggen.
Ik zag de cassiere van de week stiekem een beetje lachen toen ze eerst een plak bonbonbloc en direct daarna een pak libresse moest scannen. Ja, het waren mijn boodschappen en nee de bonbonbloc lag niet tegenover het maandverband.