Hier een samsung, en zelf erg tevreden over. Vind het zelf wel erg fijn dat ik zelf een programma kan samenstellen. Zo kunnen sommige wasjes een extra spoeling gebruiken. Kijk ook even naar het kookwasprogramma. Echte kookwas is 95 graden.
O dat is wel een goede haha! Mijn droger heeft een vulgewicht van 6 kg. Ik draai altijd wassen van alles wat in de droger gaat of alles wat op het wasrek gaat.
Hier ook een Bosch. Niet zoals je laat zien, maar een iets duurdere. Een kopie van de ecobubble, maar dan is de vulopening een stuk groter. Misschien dat je daar nog even naar kunt kijken. Hier een lixs-jumeaux dekbed en die ging dus nooit door de opening van de ecobubble (die wij op het oog hadden) passen.
Hier een samsung eco bubble 12 kilo!! Echt heerlijk!!! En je hoeft niet altijd de trommel zo vol te hebben je hebt ook kleine programma's!!
Wij zagen net op de site van saturn dat de bosch wasmachine vandaag met een dinsdagdeal 299 euro is. Scheeld toch best wel veel. Vriend wil dus voor die gaan vanmiddag toch nog maar een keertje kijken denk ik.