hoi allemaal, Morgen hebben we filmavond. We willen zelf hapjes maken voor bij de film. Ik denk dat dat het avondeten gaat vervangen. Wat zijn jullie favoriete snacks? We gaan het zelf maken morgen middag, dus moet niet te lang duren of te moeilijk zijn. Ik kom zelf niet verder dan mini saucijzen. Man en ik eten vega, de kinderen niet.
Wraps, stokbroodjes met smeersels en franse kaasjes, spiesjes met mini mozzerella-snoeptomaatje-basilicum olijfje, rauwkost met lekkere dip en gevulde eieren zijn wel mijn favorieten.
Ziet er heerlijk uit! Voor hoeveel personen was dit? Toch niet alleen je gezin? Ik maak eigenlijk alleen leuk opgemaakte borrelplanken met verjaardagen, feestjes of als er visite is. Als ik dit zo zie dan krijg ik er trek in en denk ik dat ik dat wat vaker voor het gezin in de weekenden moet doen.
Nee we houden van eten, maar zoveel krijgen wij niet weg dit was voor een verjaardag. Maar zo maak ik er wel 1 als wij met ons vieren eten.
Falafel bakken en snacken. Zelfgrmaakte gehaktballetjes in een indisch sausje. Blokjes kaas met een mosterd sausje. Groenten en pico's in heksenkaas dippen. Kaasplankje. Bitterballen.
Hmmm krijg er honger van .... ziet er goed uit. Jammer genoeg ben ik weer op dieet hahah Ot : je kan vanalles klaar maken, ikzelf houd altijd van kleine tapas , empenada, spaanse tortilla , olijven , groenten met dip, stokbroodjes, snack tomaatjes.
Wij hebben regelmatig hapjesavond. De hapjes wisselen iedere keer wel. We hebben dan bv. caprese spiesjes, knakworst in bladerdeeg of in spek uit de oven, toastjes en salades, stokbrood en kruidenboter, rauwkost en dipsaus, mini snacks uit de airfryer, bladerdeeghapjes (bv pizzarolletjes), gevulde eieren, gehaktballetjes, ham-monchou rolletjes, hartige beignets (bv olijf of zongedroogde tomaatjes), kaasjes en vijgenchutney, etc.
Ik maak weleens bladerdeeg cupcakes. Dus een vormpje bedekken met bladerdeeg en dan bijvoorbeeld een vulling van feta, spinazie en gerookte kip erin. Of tomaat en mozzarella.
Zo wat een hapjes allemaal...ik ben gewoon van de chips (lays sensation paprika en hartbreakers paprika) lekker makkelijk . Al sla ik iets uit de frituur ook niet af maar uit zlefbescherming doen we dat nooit in de avond.