Wij hebben met de pasen een paasbrunch met familie. Iedereen neemt wat mee en nu zitten wij thuis te bedenken wat we kunnen doen. Mijn man wil heel graag een quiche maken maar ik gruwel alleen al als ik eraan denk. Ik vind het zo jammer dat ik wat maak en het zelf niet lust. Mijn man is helemaal enthousiast en is nu recepten aan het zoeken. Andere jaren kies ik eigenlijk altijd en nu mijn man zo enthousiast is vind ik het ook zo lullig om het niet door te laten gaan. Weet iemand een recept voor een zoete quiche of bestaat dat niet? Zijn ze echt alleen maar hartig?
Maak jij toch een lekkere gewone taart? Dat kan prima hoor. Lekker juist bij een brunch. Kwark taart bijvoorbeeld. Ik zie ook dat je 8 weken zwanger bent...ik herken dat wel dat ik in de eerste 16 weken ook zo kon gruwelen van dingen... ha ha. Of juist willen beginnen met Pizza in de ochtend maar een boterham met kaas echt vies vinden
Vind ik een goed idee van bosi gewoon allebei wat maken wat je lekker vind dan kan je vriend zijn plan ook gewoon doorgaan. Misschien kan jij scones maken?
Jij hoeft het toch niet te eten? Laat je man die quiche lekker maken en dan maak jij nog wat lekker erbij. Ik ben zelf een heel moeilijke eter, dus ik maak vaak dingen die ik niet zo lekker vind, heb er niet zo'n moeite mee.
Waarom id niet 2 dingen maken, lekkere vruchten taart, bladerdeeg gevuld met room en versfruit bijv. Kan je man lekker een quiche maken. probleem opgelost!