oohh ja dat kon er ook nog wel bij .....onze wasmachine is al een aantal weken gek aan het doen ..... geeft regelmatig foutmeldingen .....de laatste paar weken draait hij wel het volledige wasprogramma af maar als hij dan klaar is dan loopt hij weer vol met water en geeft een storing aan .... dan moet ik alle stroom er af gooien ...alles weer aanzetten en laten centrifugeren .... manlief heeft al een aantal keer het afvoer/roostertje schoon gemaakt ....maar dat is het ook niet dus.... kan verder niks vinden in het boekje van de wasmachine en ga morgen de monteur bellen .... wasmachine is volgens mij al ouder dan 5jaar en ik lees op internet allerlei recensies dat ze de monteur niks meer kan doen .... dit komt echt niet goed uit op dit moment ! (nooit natuurlijk )
Die van ons deed ook zo vreemd, wou niets meer wegpompen of halverwege veranderde het programma. Dan gooide ik er zo'n zakje wasmachinereiniger van de Aldi door en ging het vaak weer een maan of drie goed. Uiteindelijk toen mijn dochtertje geboren was, is hij na een maand er helemaal mee gestopt. Het werd hem teveel !
Hier vanmorgen de wasmachine en de vaatwasser die ermee opgehouden zijn. 2 weken terug was de koelkast al ontploft en de magnetron doet het ook niet lang meer
ik ben bang dat het hier idd ook einde oefening is .... wil morgen best bellen naar de indesit service maar als er een monteur kan komen ....dan wel het liefst nu en niet over 3 weken ,....dat zouden ze toch wel snappen ? ben alleen bang dat ze niet de garantie kunnen geven dat ze hem kunnen repareren of dat ze de onderdelen niet meer kunnen bestellen ,..... dadelijk ben ik en geld aan een monteur kwijt en geld aan nieuwe wasmachine
Onze wasmachine is al 8 jaar oud dus wij gaan gewoon direct voor een nieuwe. De vaatwasser is 3 jaar oud, maar voor 200 euro heb je al een nieuwe, een monteur kost sowieso al 90 euro en dan heeft hij nog niets gedaan, ook dat wordt een nieuwe dus. Wel balen hoor, tis toch weer een hele grote kostenpost
ja het zijn idd behoorlijke kosten .... de wasmachine is van 2002 maar het is een indesit en toendertijd heb ik hem nieuw gehad van mijn werk .......dus tis te overleven .... wasmachine staat alleen op zolder ...en manlief heft net de trappen allemaal opgeknapt en geverfd ...dus het is ook nog eens efe balen dat de trap dan weer uit elkaar moet anders krijgen we hem niet weg daar .... nou ja het zei zo ... en monteur kost idd al 90 euro zonder dat ie iets doet ....
Unive heeft een wasservice. Dan komen ze de was bij je thuis ophalen en schoon weer thuis bezorgen. Gaat per zak was, geloof ik. Je kunt het zelfs laten strijken en opvouwen. Ben je op korte termijn even uit de brand. Ik weet niet of ze dat overal doen en of je daar verzekerd of lid van moet zijn. Maar misschien zijn er meer van dat soort aanbieders. Jo, goed idee van die wasmachinereiniger van de Aldi! Ga ik ook eens proberen.
Die van ons (ook indesit) doet ook erg apart... kan er niet meer in hebben als 2 handdoeken, anders loopt ie vast....
ja kijk ....ook al .... eerst was ik helemaal gek op mijn indesit maar nu kan hij echt in een bocht waaien , lees op internet ook veel te veel foute recensies ........ denk dat ik morgen maar weer om een nieuwe uit ga .....
@fiene : kan er niet iets zijn met de stroom bij jullie ? gaat wel heel veel kapot in een korte tijd ....
Oh balen, wij hadden dit laatst dus ook. En omdat het zo onverwachts kwam (ja wanneer niet...) hadden wij een goedkopere gekocht. Nou, heb er spijt van! Dat ding maakt een herrie en wast helemaal niet fijn... En nu is de geiser ook nog eens kapot, 1950 euro En ze komen hem woensdag pas brengen en tot die tijd geen verwarming en onze baby komt morgen of overmorgen al :s Als je het hebt over slechte timing he haha!
@vlinder : he getver dat is nog korter op de bevalling ....ppffff en dan raak ik nu al gestresst en ik heb nog max 2,5 week ....
Indesit aka indeshit. Maar goed, daar heb je niets aan. Misschien een tip: de Expert hier heeft eigen monteurs. Daarmee kan ik hier in ieder geval de afspraak maken dat ze komen en proberen te repareren. Als dat lukt ben ik voorrijkosten + reparatiekosten kwijt. Als dat niet lukt en ik koop bij hen wat nieuws kost het me helemaal niets. Goede deal vind ik. En de monteur is in mijn ervaring ook eerlijk. Als het te repareren is, doet ie dat ook gewoon. Scheelt je toch weer het risico dat je EUR 90,00 voor niets kwijt bent.
mijn wasmachine (ook indishit) doet al vanaf dag 1 dat we hem hebben raar. na de eerste week een monteur erbij gehad, bleek er een dingetje van de watertoevoer stuk te zijn. toen 12april (weet het nog goed want alyssa is 9april geboren) in mn kraamweek, weer de wasmachine stuk. toen was het de band waar de trommel in hangt. weer een monteur gebeld en die kwamen na 3dagen (twas weekend). nu doet ie sinds ie gemaakt is nog steeds gek. hij maakt een hoop herrie en staat heel erg te schudden met centrifuceren. hij staat waterpas, op een houten plaat en schokdempers. (lijkt me dat dat genoeg moet zijn) ik hoop dat dat shit ding er binnen de garantie (gelukkig 5jaar) helemaal mee ophoud en dat ik dan een nieuwe mag uitzoeken. bij ons staat nu de droger op springen. die is al een keer kapot geweest (geloof het of niet, maar ook 12april). mn schoonvader heeft hem gemaakt maar hij blijft rare geluiden maken, dus die zal er eerdaags wel mee op houden. tis al een oud beesie en heb hem van mn schoonouders gehad toen hun een nieuwe gekocht hadden. ze dachten dat ie kapot was en de avond voordat de nieuwe kwam heeft mn schoonmoeder hem geprobeert en deed ie het weer. liefs doris
Nee, maar de meeste apparaten waren ook al oud en tweedehands gekocht. Stroom is net nieuw hier, huis is slechts 3 jaar oud. Wasmachine was 8 jaar, koelkast 12 jaar en de magnetron is nog van mijn oma geweest en die is ook alweer 10 jaar geleden overleden. Alleen de vaatwasser was nog niet zo oud dus dat is wel balen. Wasmachine was al een hele tijd slecht maar ik ben iemand die koopt pas een nieuwe als hij echt helemaal de geest heeft gegeven. Overigens doet de vaatwasser het op de een of andere manier nu weer wel, dus we kijken dat nog even aan
ooh oke ja dan kan het wel kloppen ..... mannetje dacht ook even de wasmachine gemaakt te hebben maar nee hoor ......helaas pindakaas .... dus we gaan vanmiddag op een nieuwe uit ..... hoop echt dat we er gelijk 1 mee kunnen nemen