Trouwens, hoe moet je een filter schoonmaken dan? Heb dat ook nog nooit gedaan. Haal altijd alleen het wasbakje eruit.. Maak dan elke week dat stukkie in de wasmachine schoon (waar het wasbakje inzit) want er koekt altijd wel wasmiddel aan. En ik maak het wasbakje elke week goed schoon. Maar filter.....? Of een slang reinigen...? Zou niet weten hoe!
Vaak zit er een klepje onder aan de voorkant van je wasmachine, wat je met zo'n bijgelever flipje of gewoon een mes kunt openmaken. Dan zie je een draaidop met een slangetje, die je open kunt draaien (wel eerst een bakje eronder zetten) en dan leeg laten lopen. Daarna kun je de dop er helemaal afhalen en het filter eruithalen. Vaak ben je gelijk weer wat prut en losgeld rijker.
Ooooooooh dat klepje hahaha Oke dan! Die van mij kun je gewoon met de hand openmaken. Had hem een keer opengedraaid, maar niks mee gedaan. Dacht: oh leuk, wat het ook moge zijn. Ga het zo meteen proberen!
Wat is het typenummer van de LG? Moeilijk hoor ik heb er ook 1 van AEg op het oog en een buurman van mij zegt die zit in de witgoed ( inkoop) en die zegt weer dat Whirlpool niet goed is maar ging wel 9 jaar mee. Zou mooi zijn als die langer meeging natuurlij