N.a.v. het tattoo topic dacht ik, misschien is het leuk om ook een piercing topic te starten. Welke piercing(s) hebben jullie? eventueel met foto
Niet echt "piercing" te noemen (vind ik althans) Heb elke kant van mijn oor een extra gaatje bij geschoten. Dus elke kant draag ik 2 oorbellen ipv 1
Lip, neus, en 2 dermals op m'n sternum.. Als oren meetellen (wat ik dus gewoon oorbellen vind ipv pierings) heb ik er daar ook nog 5 zitten
Bekijk bijlage 231760 Bekijk bijlage 231761 Tong en navel. Tong sinds december 2010, navel sinds december 2005. Was ontzettend mager toen ik navelpierc kreeg. Toen veel aangekomen en weer veel afgevallen. Vandaar de mooie streepjes ook op m'n buik.
Heb momenteel 2 tongpiercings, neuspiercing, en piercing boven in het oor. (en als je oorbellen mee reken dan ook nog in beide oren 4 gaatjes.) Heb ook nog wenkbrauw piercing gehad, maar die is vorig jaar tijdens zwangerschap uitgegroeid.
o ja, de mijne zijn tongpiercing en intiempiercing. tepelpiercing komt nadat ik de kleine bv gegeven heb
Ik heb 5 gaatjes in elk oor,1 wenkbrauwpiercing verder had ik een navelpiercing maar die bleef ontsteken(2 jaar) en die is maar eruit gehaald.Verder tepelpiercingen gehad maar toen ik zwanger werd deden die zo zeer dat ik ze er zelf uit heb gehaald.Verder wou ik ook borstvoeding geven en dat zou ik nooit doen met de piercings erin.De gaatjes zijn nu wel dichtgegroeid. Misschien dat er ooit in de toekomst nieuwe in worden gezet. We zien wel.
Ik heb een navelpiercing.. En oorbellen hihi, maar dat vind ik toch wat anders.. Ik zou wel graag een intiempiercing willen maar durf niet zo goed Nog ervaringen hiermee? Hoe pijnlijk is het? Heb wel gehoord dat het snel geneest.. Met navel in ieder geval nooit problemen gehad..
Ik heb heb 6jaar geleden mn lippiercing uitgehaald en vorige maand mijn navelpiercing en tragus. Heb nu alleen nog een tongpiercing en oorbellen. Owjaa en heb een jaar of 10 geleden heel eventjes een neuspiercing gehad.
nee geen piercing hier, ben van de tattoo's vind piercings overgens wel mooi hoor! maar ik durf zoiets niet! t is al heel wat dat ik oorbellen heb haha
Ik heb in 1 oor gewoon 1 gaatje, en in het andere oor 3 gaatjes. Draag eigenlijk nu alleen gewoon 2 oorbellen, dus die 2 bovenste gebruik ik niet. Ook heb ik een neuspiercing gehad, maar die is er sinds 2007 alweer uit.
Ik heb op dit moment alleen nog een tragus piercing en 6 gaatjes in mijn oor. Heb een navelpiercing gehad maar die heb ik tijdens mijn zwangerschap uitgehaald en niet meer erin gedaan omdat ik mijn buik niet meer mooi genoeg vind. Ook nog een wenkbrauwpiercing(is er van zelf uitgegroeid) en een tongpiercing(er uit gehaald omdat hij ineens ging ontsteken) gehad.
heb een navelpiercing, tongpiercing, Helix, had ooit tunnels 6mm maar zijn weer oorbellen (heb 2 paar oorbellen nu weer) enne dat was het foto's heb ik niet
6 oorbellen 1 navelpiercing En ik had een surface piercing maar die moest eruit ivm een spoed MRI...na 2 uur proberen het terugplaatsen opgegeven. ivm kinderwens ook maar niet terug laten zetten want dan moet hij er toch weer uit.