Dan gaat die bij mij volgens mij op kinderslot.. Stroom afhalen werkt hier dan ook niet. Onthoudt dan gewoon precies zijn programma en gaat weer verder.. Ik heb deze trouwens..
We hebben al meerdere dingen geprobeerd. Isolatiemat(ten), verhoger, tegels eronder. Niks helpt. inmiddels is die bijna 8 jaar oud. @Bubbel wie weet ligt het dan wel aan de machine. Welke heb jij nu?
Dat hebben wij maar dat helpt helemaal niks. Welke hebben jullie nu? Ik heb er vast overheen gelezen. Nou TS ik denk dat je niet voor de Samsung moet gaan.
Deze. Ik kende het merk niet , maar had goede recensies. Ik kwam ook tegen dat verschillende winkeliers witgoed van Samsung afraden. Dat zag ik eerder iemand in dit topic ook aangeven. https://www.coolblue.nl/product/805073/haier-hw80-b14636.html
Haha dat ding loopt je nog achterna als je het bij het grofvuil zet. ik heb toen het knopje bij de meterkast naar beneden gedaan en even gewacht. Hier hebben wij een andere, de eco bubble.
Ik gebruik die functie wel meerdere keren per week! Of ik niet zonder zou kunnen weet ik niet maar het is wel heel makkelijk!
Te laat, we hebben een Samsung besteld . Herrie maakt voor mij niet uit, ik was alleen overdag en de machine staat op zolder terwijl ik beneden zit... Het is er wel een met WiFi geworden. Mijn oudste vroeg tijdens het eten ook waarom er WiFi op zat, ding kan toch niet netflixen zegt ze . Nee zegt mijn man, hij dacht dat het handig voor mij zou zijn dat ik weet wanneer hij klaar is. Dus ik zeg voor de 3e keer dat het voor mij niet hoeft, ik hoor het wel wanneer die klaar is. Hij had niet door dat ik geen WiFi nodig heb voor de was Ach ja, wie weet word ik ooit nog eens een slimmerik en weet ik hoe het allemaal zit met WiFi enzo dat ik niet meer zonder kan, maar zo ver ben ik nog niet
Hier een AEG, ook 9 kg. Echter is die aantal kg altijd softwarematisch. We hebben deze gekozen omdat deze ook daadwerkelijk een ENORME trommel heeft. Ik zag andere 9 kg wasmachines met een veel kleinere trommel. Hij doet het perfect. Was geloof ik ook iets van 800.
Ik ken het merk ook niet. Maar recensies zijn inderdaad positief! Nou wie weet, als deze ooit kapot gaat. Al hebben we afgelopen week, net een nieuw manchet ingemaakt.
Haha dat denk ik ook. Hebben wel eens een paar uur stroom eraf gehad. (Badkamer verbouwing) Terwijl de wasmachine nog draaide, en na die paar uur stroom weer aangezet en ja hoor, machine ging gewoon weer verder met het programma. Dit is ook een eco bubble.