Hier 6 euro voor een wassalon en drogen doen we hier in de (droge) kelder aan de waslijn. En op ons vorig appartement hing de was te drogen op 't terras. Geen droogkast nodig hier. Ik heb het als student vaak genoeg zo gedaan. Nu heb ik een degelijk wasmachine, maar als dat morgen de geest zou geven en ik heb echt geen geld voor een ander (ook niet voor een tweedehands), dan moet het maar een tijd terug zo. Een machine of 2 was hier per week.
Ja vanaf nu weer een buffer opbouwen! Meiden bedankt voor de wijze adviezen. ik ga geen wasmachine op afbetaling kopen. Ik heb de monteur al gemaild en hij heeft er vaker naar gekeken. Hij is erg eerlijk. Hopen dat hij snel kan komen. als de machine nog twee maanden meegaat ben ik blij. ik was echt heeeel erg veel!!!!!!! En de machine wast al 7 jaar zonder ooit kapot geweest te zijn. Deze heeft mij toen 400 euro gekost. Die prijsklasse hou ik nu ook aan.
Oh, ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo. Als je komende het geld apart kunt zetten, kun je dat geld toch ook gebruiken om een op afbetaling te kopen. Kijk als je structureel al maar net uit komt met je geld zou ik het niet doen, maar als dat niet zo is en je normaal gesproken geld kunt sparen, moet dit toch niet zo'n probleem zijn.
een wasmachine op afbetaling zal altijd minimaal met een 1.15 duurder zijn dan een die je contact afrekent. Alleen al daarom is het niet wenselijk...
Ja, en dan is de berekening nóg gunstiger. Ben gewoon even uitgegaan van de "gemiddelde" prijs op Kieskeurig.
ik weet niet waar je woont maar bij Maxwell zijn ze zeer schappelijk en kan je afdingen. Heb daar wasser en droger van Samsung gekocht voor samen 750 euro ipv 1000..
Ik zou even doorsparen en dan een Miele kopen. Kost wat meer maar gaat wel minstens 15 jaar mee, ben je toch nog goedkoper uit. Plus dat die machines gewoon super goed schoon wassen en energie zuinig zijn.....
Hallo... Ik zeg toch ook niet dat ze ook maar meteen een auto en tv etc op afbetaling motet kopen. Als je een keer wat op afbetaling koopt en je kunt dat maandelijks wel missen is er heus niet meteen wat aan de hand.
Als je even kunt rekken met een reparatie en dan kunt sparen dan ben je toch knetter als je op afbetaling gaat kopen en je geld in het water gooit?
ik zou overwegen in jou situatie om op marktplaats te kijken. Vrienden van ons zijn samen gaan wonen, 2 wasmachines, alle2 vrij nieuw, 1 jaar en 2,5 jaar.... Ze hebben de wasmachine voor een prikkie verkocht, 2,5 jaar oud, door 1 persoon gebruikt! En zijn vast meer van deze mensen
Dan nog.. Kringloop of Marktplaats lijkt mij verstandiger dan op afbetaling. Bij afbetaling wint er maar eentje, en dat ben jij niet!