Hallo iedereen, Ik vraag me af of er meer mensen zijn die s ochtends een wasje in de wasmachine doen en dan gaan werken en weggaan, dat zo dra je terug bent je was klaar is? Ik heb dit altijd gedaan maar nu ik een kleine heb durf ik dit niet zo goed omdat ik bang ben dat er brand komt en alles opbrand zo ook haar spulletjes. een droger weet ik dat er brand kan komen.. Maar is dit met een wasmachine ook zo? veel liefs
nee hier gebeurt het niet de vaatwasser droger en wasmachine zijn grote oorzaken bij woningbranden. rede te meer voor mij om het niet te doen.
Ik deed het ook totdat een keer mijn keuken onder water stond omdat al het water uit de wasmachine was gaan lopen. Als ik niet thuis was geweest dan was heel mijn woning ondergelopen. DUs ik doe het niet meer.
Ja beiden zet ik gewoon aan als ik weg gaat. Ga ik heel lang weg niet. Maar dat komt meer omdat als de was klaar is ik hem meteen in de droger wil hebben. Anders blijft je was te lang in de wm en dan gaat het ruiken. Als het gebeurt brand uit breken dan heb ik het liever als ik niet thuis ben dan wel thuis gek he! Ben verzekerd en ja het zal een hoop romp slomp betekenen maar voorkomen tja denk niet dat je het kan voorkomen als je dus thuis bent.
Ik zet hem niet aan om vervolgens weg te gaan, maar als hij al een poos aanstaat en ik moet weg en ik wet dat hij bijna klaar is, dan wel.
Ik doe het nooit omdat de was er dan te lang inzit en dna gaat stinken. Maar anders zou ik er geen problemen mee hebben eerlijk gezegd.
Ik doe het nooit, alleen als ik bijvoorbeeld ff snel boodschappen moet doen, dan wel. Ben als de dood dat er kortstuiting ontstaat, net als ik er niet ben.
Ja hoor ik zet hem wel aan. Als het ding in brand vliegt ben ik er liever niet bij, haha, maar ik heb een gloednieuwe wasmachine, ben er niet zo bang voor. Zit ook aquastop op, net als op mijn afwasmachine, dus mocht ie gaan lekken dan stopt ie automatisch meteen helemaal.
De meeste doen het dus niet. Toen we nog in ons vorige huis woonde en geen kleintje hadden, deed ik op vrijdag altijd het beddengoed wassen voor ik ging werken, als ik terug kwam kon die dan meteen in de droger, anders had ik het dus moeten laten liggen tot de volgende dag. Ons wasmachine loopt ook nog eens anderhalf uur op een kort programma.
Bijna altijd.. Als ik een beetje thuis moet gaan zitten wachten op de wasmachine en droger, heb ik helemaal geen leven meer..ik draai zeker een wasmachine / drooglading per dag (vaak meer).. De droger staat ook vaker aan als wij in bed liggen. Ik weet dat er in de pluisjes brand kan ontstaan, maar dat is naar mijn mening ook een kwestie van goed onderhoud en schoonmaken. Standby apparatuur is ook een grote oorzaak van kortsluiting en daarmee ook brand, maar ik ga echt niet alle stekkers uit de dozen trekken wanneer ik de deur uitga.. Dus ja, ik draai gewoon een wasje wanneer ik van plan ben de deur uit te gaan.
ik doe dat eigenlijk altijd wel er zit bij n beveileging op ik doe het met vaatwasser en droger en wasmachine eigenlijk ga niet overal steeds over na denken wat er toch allemaal kan gebeuren
Ik had hier nooit bij nagedacht. Ik zet alleen nooit de droger aan als we er niet zijn of als we slapen. De wasmachine en ook de vaatwasser zet ik vaak aan als ik ga werken. Ik heb zo'n uitstel knop er op zitten en ik zorg dat de machine dan net klaar is als ik terug kom uit mijn werk.
Ik was altijd 's nachts Ron hang het dus in de ochtend op, goedkopere energiekosten. Zo ook met de vaateasser. De droger gebruik ik sporadisch. Alleen hij heel slecht weer en dan 2 wassen achter elkaar die erin kunnen. Een hand doeken was en een witte hete was van bedden- en ondergoed. En die kien ik dan uit in het weekend. Zonhoeft er niet daanals we er niet bij zijn. Maar ik laat bijvoorbeeld wel de was draaien als ik een boodschap ga dien hoor!
Ik zet de wasmachine vaak aan voordat ik ga, ik stel hem dan zo in dat de was klaar is, als ik weer thuis ben. Ook de vaatwasser zet ik vaak aan, als wij naar bed gaan of als ik weg ga. Bij de droger doe ik dat niet
nope zet hem niet aan. als ie bijna klaar is ga ik wel weg met nog paar min ofzo. maar anders niet. hier staat ook niks op standby hebben overal verlengsnoer met uit knop en de gaan ook uit snachts en als we weg zijn. scheelt een hele hoop stroom per jaar