Hoi meiden, Nou de vraag is duidelijk Ons zoontje heeft een wii gehad zaterdag en we hebben daarbij een extra remote met het spel wij play motion gekocht. Dit spel bestaat uit 12 mini spellen, maar wij krijgen er maar 4 geselecteerd. We weten niet waar het nou aan kan liggen. Misschien is er iemand bekend hiermee? Ik hoop het Gr MB2005.
Heb je ook de bijbehorende opzetblokjes zodat je controller gevoeliger word voor beweging? bol.com | Nintendo Motion Plus Wit Wii - Wii, Nintendo | Games
Moet je niet eerst de 4 spellen vrij spelen voordat je de andere spellen kan doen? En je moet idd de Wii motion plus remotes hebben "Gewone" Wii remotes zonder motion plus werken niet
Hoi, Wij hebben de remote plus controllers ( zit ingebouwd en zat ook bij het spel zelf in de doos ) dus dat is in orde. Of we ze vrij moeten spelen kan ik nergens terug vinden, we dachten dit eerst ook al namelijk. Ik zal nog eens op internet zoeken. Gr MB2005.
Wii play motion & remote controller red? Bestel nu bij wehkamp.nl Dit is het spel waar het om gaat. Gr MB2005.
We zijn eruit! het is inderdaad uit spelen en een medaille winnen Dit topic mag gesloten worden. Bedankt. Gr MB2005.