De wasmachine draait hier gewoon als ik dat wil. De droger laat ik draaien als ik weg ben of als ik thuis ben,maar nooit als ik slaap..geeft me geen fijn gevoel. Hij staat welkom zolder en heb er een brand/koolmonoxidemelder. Ik lees bij velen iets over een "timer" Wat doet die timer dan??
Tja maar ik denk toch echt heel anders dan jij hoor. Je kunt niet alles voorkomen, dus ga ik dat ook niet proberen. Tuurlijk bescherm ik mijn kinderen. maar ik zet ze ook geen helm op als we gaan fietsen, ze gaan ook met me in de auto (gebeuren vaker ongelukken mee dan woningbranden voorkomen hoor) enz. Je kunt ook te voorzichtig zijn denk ik dan...
niet als ik langer weg moet (denk aan langer dan 10 minuutjes ofzo) de kids even wegbrengen naar school doe ik wel of een snel boodschapje (1-2 spulletjes) maar werken, naar sport of iets dat doe ik weer niet , ook liever niet snachts...
Je kan bijvoorbeeld instellen dat je wasmachine pas aangaat na 6 uur zodat de was niet te lang in de machine zit en gaat stinken
De droger draait echt als ik thuis ben. De wasmachine meestal ook maar soms komt het anders uit. Ik zet de wasmachine dan niet uit, de droger wel als ik weg ga.
Handig zo een wasmachine met timer, mijn wasmachine draait echt anderhalf uur op kort programma, ik wil in de toekomst een wasmachine wat maar maximaal een halfuur draait want dat wachten duurt altijd ontzettend lang.
ik draai handdoeken en beddengoed 3 uur lang, 90 graden en voorwas hihi, duurt lang idd maar korte was voelt niet schoon en ruikt ook niet zo schoon als dat ik hem lang en heet was..
Ik laat ze alleen draaien wanneer ik thuis ben, ik vertrouw ze niet. Gelukkig heb ik een snel programma op de wasmachine van een uurtje (30 en 60 graden). Alleen de kookwas draait 1,5 uur maar die heb ik maar 1 per week.
Hier laat ik ook niks aan staan als ik weg ben. Ik heb ook dieren thuis en moet er niet aan denken dat er wat gebeurd door iets wat ik heel simpel had kunnen voorkomen.
ik heb ook wel een kort programma maar dan vind ik het nog steeds niet erg fris eigenlijk, hier zet ik wel aan voor extra vuil en dan ook nog voorwasprogramma, dus eigenlijk word het 2 keer gewassen dan... doe ik bij normale was niet maar bij handdoeken beddengoed en werkkleding van mijn man wel..
Ik zet gewoon mijn wasmachine aan als ik weg ga... ik ben nooit erg lang weg dus gaat het niet ruiken. En toen ik nog aan het werk ging zette ik hem 's ochtends aan en als mijn schoonmoeder de hond dan kwam halen (voordat onze dochter er was) dan hing ze de was gelijk even op!!
Droger gaat uit als ik er niet ben i.v.m stofophopingen e.d., maar de wasmachine en de vaatwasser niet hoor. Ik neem aan dat iedereen geaarde stekkers in een geaard stop contact hebben zitten. Zodra er ook maar iets van kortsluiting ontstaat, vliegt de hele boel eruit. Hier tenminste wel. En ik heb een man die in de hoogspanning zit, en op de HTS elektrotechniek zit. Meneer heeft er verstand van. We hebben trouwens wél automatische brandblussers in de meterkast hangen, en in het washok. Mocht er wat gebeuren, dan wordt de bende direct geblust ( hiermee Automatische brandblusser voor ruimtelijke en lokale brandblussing | Bonpet - AANBIEDINGEN BRANDBLUSSERS en BRANDSLANGHASPELS - powered by 123webshop.nl ).
Ja, boel vliegt eruit maar machine staat alsnog in de fik. Kennis is wasmachine reperateur en heeft dit al heel vaak mee gemaakt. Drogers en wasmachines vliegen meestal niet in de fik door kortsluiting......
Hier let ik er een beetje op, maar als ik ecen een boodschsp moet doen, blijft alles gewoon aan staan. Mijn wasmachine draait altijd megalang, een bonte was van 60 graden is 2:10, maar na 3,5u staat ie vaak nog te loeien! Hebben een whirpool en zou daar heeeeeeel graag vanaf willen
Dit was (ben momenteel werkloos en dus thuis) de enige manier voor mij om door m'n was heen te komen. In alle jaren dat ik dit al doe, (al sinds ik op mezelf woon en dat is inmiddels 17 jaar) is dat ook nog nooit mis gegaan. Nog nooit lekkage, nog nooit kortsluiting, en dus al helemaal geen brand Ik zou me er niet al te druk om maken: als je wasmachine technisch in orde is en de electriciteitsaansluitingen ook allemaal, zal dat echt niet zo'n vaart lopen....
Iets met de pot verwijt de ketel.... Het kan mij verder niet schelen hoor, ik weet hoe het zit en dat jouw 'beschuldigingen' nergens op slaan. Maar als je dan vervolgens beschuldigend een vingertje naar een ander opheft omdat die anders volgens jou een vervelende toonzetting heeft, dan heb je wel een enorme plaat voor je kop.