Wasmachine laten draaien voor je weggaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, maar soms wel eens als ik de wasmachine nog heb draaien en ff boodschappen wil doen. Dan draait ie dus. Droger zet ik standaard uit als ik wegga.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik kan me dit heel goed voorstellen, ik ben zelf ook iemand die het liefst alles uitgooit als ik wegga
    Op vakantie is het nog veel erger, dan gaan alle stekkers eruit en alle ramen potdicht :)

maar aan de andere kant vind ik het echt niet veiliger om thuis te zijn als er iets aanstaat. Je kunt wel gelijk de brandweer bellen, maar een uitslaande brand grijpt razendsnel om zich heen. Stel je voor dat jij of je kids boven zijn en geen weg meer terug kunnen?

Het is erg dubbel, je kunt jezelf en je kids niet tegen alles beschermen, maar er zijn heel veel kleine en makkelijke voorzorgsmaatregelen die je kunt treffen om het zo veel mogelijk te beperken

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik zie niet hoe mijn toonzetting raar overkomt.. Haar toonzetting gaat richting spot, dat bedoelde ik (ik leg op alle slakken zout, ik ben paniekerig, ik pluis haar tekst uit:(). En ik bespot niemand hier, ook jou niet. Je kunt die onderstreepte tekst op een kattige manier lezen of op een neutrale manier als mìjn mening zijnde.. Ik mag toch zeggen dat ik blij ben dat jij mijn buurvrouw niet bent. Je schrijft zelf dat het je "niet uitmaakt" als je spullen verbranden, daar reageerde ik gewoon op, niet bedoeld als vervelend.. Ik doelde er meer op dat iemand anders (in dit geval ik dus) daar heel anders over denkt. En als je in een huis woont dat aan iemand anders zijn huis vastzit, kun je gewoon niet altijd vanuit jezelf denken. Maar ook hier zal ik wel weer raar in zijn...

Verder wordt mijn mening en gevoel totaal uit zijn verband gerukt hier. Nee, ik ben niet bang om machines aan te zetten, ik zet ze alleen niet aan als ik slaap of weg moet. Doordat ik het in relatief nabije omgeving 2x heb meegemaakt dat er brand is ontstaan door dit soort machines met fatale afloop, ben ik misschien voorzichtiger dan een ander. Noem me dan maar paniekerig, prima!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja hoor, hier draait alles als wij weggaan of slapen. De droger, wasmachine en vaatwasser. Ik wist oprecht niet dat hier enige gevaar in zou kunnen zitten.

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Nee, ik doe dit niet. Zet wel eens de vaatwasser aan 's avonds maar dan op een kort programma en dan is hij altijd wel klaar als ik naar bed ga. Ik ben ook wel een beetje angstig voor brand, de kamer van mijn dochter ligt naast het opberghok waar de wasmachine (en droger, is in 1) staat en om daar te komen moet je dus eerst langs het opberghok. Ik zou nooit 's nachts de wasmachine aan zetten, ten eerste maakt het teveel lawaai en ten tweede als het in de fik vliegt kan ik niet bij mijn dochter.. nachtmerries.

Deel Deze Pagina