Foto album laten maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij een fotoalbum door iemand anders laten maken?

1. Ja, lijkt me handig.

2. Nee, ik houd mijn foto's liever voor mezelf.

3. Nee, ik doe het zelf.

4. Anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,

Ik ben sinds kort weer begonnen om fotoalbums te maken van de afgelopen jaren. Ik kreeg giga-veel reacties van (in mijn geval vooral mama's) die zo'n album graag wilden maken maar al jaaaaren 'achterlopen' of vakantiealbums.
    Nu zit ik hierover nate denken om dit tegen een kleine vergoeding te gaan aanbieden.
    Wie weet zou ik dit in de toekomst uit willen breiden en fotografen hiervoor gaan benaderen.

Maar... zou jij dit door iemand anders laten doen?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee dat wil ik liever zelf doen. Maar ik kan daar dan ook echt uren mee bezig zijn. Ik vind het leuk. Dan duurt het maar iets langer :)

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik doe het ook zelf en vind het ook leuk om te doen! Ik zorg dat ik nooit meer dan een half jaar achterloop.
    Ook gewoon ouderwetse inplakalbums en daar schrijf ik dan vanalles bij.
    En dat voor dat laatste lijkt het me dus ook niet handig om het door iemand anders te laten doen.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik doe het ook zelf - maar probeer wel eens de 'automatisch vullen' functie... Maar dat werkt nooit goed genoeg.
    Ik denk dat ik het wel door iemand anders zou willen laten doen, maar dan zou ik wel een selectie geven van de foto's die er in moeten...

Het is natuurlijk moeilijk omdat een ander foto's ander beoordeelt qua gevoelsmatige waarde dan jij zelf. En een foto waar ik zelf opsta, daar ben ik veel kritischer op, dan iemand anders die die foto bekijkt. Dus ook daar ga ik anders mee om.

Maar ik zou het anderzijds toch wel heel fijn vinden. Dus gestemd op "ik doe het zelf" maar ergens zou ik het wel fijn vinden om uit te besteden.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nee, zou dat heel raar vinden. Zet er zelf ook altijd teksten bij en dat kan een vreemde ook niet.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Ik doe het zelf, in het album komen bij mij vaak foto's met een bepaalde herinnering of van momenten die je als buitenstaander niet weet, dus in mijn geval zou ik het niet door iemand anders laten maken. Wij maken van lange/verre vakanties foto boeken en we maken jaarboeken. Ik hou het altijd wel goed bij, het is zonde om alle foto's alleen maar op je labtop of telefoon te hebben.

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    Zelfde

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hmm, nee. Ik vind het idee niet raar, maar ik zou er zelf niet voor kiezen.

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ben zo iemand die inmiddels een jaar achterloopt idd bij alle kinderen. De klus lijkt me nu ook onmogelijk maar zal er toch echt een keer voor moeten gaan zitten. Hoe zie jij dat voor je om werk uit handen te nemen? Als t zou kunnen graag maar zie niet echt hoe.
    Want idd ik schrijf er herinneringen ed bij en dat kan een extern persoon niet doen.
    Plus het meeste werk is niet het inplakken maar al die foto's die je gemaakt hebt met je telefoon en camera en gekregen via WhatsApp selecteren op welke je in een album wilt en op volgorde zetten van tijd...
    En ook dat kan een ander denk ik niet...

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik zou het niet door iemand anders laten doen omdat ik het te persoonlijk vind ok uit handen te geven.

Ik maak trouwens geen digitale boeken, maar maak albums met Project Life. Print zelf de foto's en doe die dan direct in de hoezen. Soms een paar weken niet, soms een aantal dagen achter elkaar.

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Nee, zou het nooit door een ander laten doen, ik vind het zelf veel te leuk!

Maar ik heb wel twee albums gemaakt voor anderen, die er blijkbaar geen moeite mee hadden om hun foto's af te staan.

Deel Deze Pagina