Dag dames, Is er hier iemand met verstand van wasmachines?? Onze machine is nu 10 jaar oud. Word 10 tot 12 keer per week gebruikt. Sinds enkele maanden doet hij al steeds langer over het wassen, rustig een uur langer. En de laatste minuut kan bijvoorbeeld rustig 20 minuten duren. Van de week viel het me al op, dat mn luiers niet schoon werden, die heb ik 6 keer 2 uur moeten wassen voor het schoon was. En net had ik het met een vieze deken. Gewoon niet schoon na 2 uur 20 minuten. Ik draai hem elke maand leeg met azijn op 95 graden. En dat filter maak ik ook elke maand schoon. Mijn man wil graag dat er een monteur komt. Ik denk echter dat dit meer een duur grapje is en hij alsnog over een paar maand dood gaat. Heeft het nu om een monteur te bellen ??
Ik zou een nieuwe kopen. Hij is 10 jaar oud en draait erg vaak, dus dan is die al wat op aan het raken. Een nieuwe is ook nog eens veel zuiniger, dus verdient zich ook terug waarschijnlijk. ps: grappig topic icm je nickname
Mijn ervaring is dat je, zeker met een wasmachine van die leeftijd, beter meteen een nieuwe kunt kopen dan een monteur laten komen.
ik zou ook een nieuwe kopen, wij hebben dit weekend onze wasmachine van 5 jaar oud uit elkaar gehaald, dat vond ik hetnog wel waard.. maar als die 10 jaar oud zou zijn zou ik een nieuwe kopen
Dit. En dan kan je ook kijken of je behoefte hebt aan een grotere trommel. Zodat je minder vaak hoeft te wassen.
Ik heb al een 7 kilo trommel groter wil ik niet, dan liggen mn luiers te lang voor ik ze was. Ik zal morgen eens een monteur bellen wat die vind. Mn man wil graag eerst weten wat zijn expertise is.. (zucht) Ik denk idd ook dat ik beter een nieuwe kan kopen. Ga vast even kijken wat me dan aanspreekt. Bedankt!
Ik zou een nieuwe kopen. Alleen de voorrijdkosten en kijken wat er aan de hand is zouden mij het niet meer waard zijn.
Ik zie idd wasmachines op bol.com die als beste uit de test komen voor 350 euro.. Voorrijkosten zijn rond de 50 en 70 euro per uur.. Ik bel morgenochtend gelijk die man bij wie we ons witgoed kopen. Die kan ons vast vertellen hoe of wat. Het zal vast niet uit kunnen. Ik hoop t ook, kan ik een nieuwe halen
Whoop! Hij is om! Zojuist mijn nieuwe Samsung eco bubble besteld! Ik denk dat wij heel gelukkig worden samen ❤
Wij hebben dat ook gehad met onze oude wasmachine, eerst de kogellagers vervangen en daarna alsnog een nieuwe wasmachine gekocht. Meestal gaat een wasmachine een xxx aantal wasbeurten mee, ze rekenen niet meer per jaar want de één wast meer dan de ander. Ik zou een nieuwe kopen.