behang pip style?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoi meiden,

ik wil binnenkort gaan behangen en ik dacht pip behang te nemen. Maar ik vind het toch nog best wel duur.
    Wie weet een leuk behangetje in pip style (ik vind die chinese rose roze mooi...). Dat het misschien wat goedkoper kan?

groetjes

Debby

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wil je een hele muur behangen met PIP?
    Ik wilde dat nl. eerst ook maar vond het te prijzig. Wat ik heb gedaan is naar de behang/verfzaak en gekeken of ze restpartijen hadden. Deze hadden ze. Heb dus restrol gepakt en ipv muur behangen heb ik juist aangekleed met het restbehang. Denk dan bv. aan vogelhuisjes met pip, lijstjes met pip behang, vlindertjes uit behang geknipt en op de muur geplakt. Etc!

Volgens mij zag ik trouwens laatst wel bij Praxis behang dat er op PIP behang leek, mssd aar eens kijken??

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wij hebben 1 wand met lief behang en moet zeggen dat we blij zijn dat we 1 wand gedaan hebben. Anders wordt het toch wel erg druk.
    Ik wil met het behang dat we over hebben een leuke lamp maken en schilderijtjes.

4. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Wat iemand hierboven al zei: één wand is ook hartstikke mooi zeker omdat pip style best druk is.
    De rest van de wanden kun je dan verven in een (roze?) kleur die goed bij het behang past?
    Wij gaan dat ook zo doen maar dan met Lief! behang.

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn dochter heeft idd ook 1 wand in PIP style (chinese roos), dat is druk genoeg en duur genoeg ;). Maar wel errug leuk hoor...

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ehm je ken ook gewoon een paar verschillende behangetjes kopen ( goedkoop ) blokjes, bloemetjes, poppetjes/vogeltjes behang. en die dan in blokken afsnijden en op de muur plakken.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op marktplaats worden ook veel rollen verkocht, die over zijn, klein stukje maar van gebruikt etc...

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    De gamma en karwei hebben ook prachtig pip achtig behang in het groen met roze.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamamuts die van de praxis had ik al gezien maar er staat geen prijs bij...

Ik heb nu een site gevonden die pip behang aanbiedt voor 20% minder... misschien dat ik het daar ga bestellen...

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Wij hebben ook 1 muur van lief en de andere gewoon geverfd dat geeft echt een heel mooi resultaat, en je vind het behang ook vaak op marktplaats, wij hadden 3 rollen nieuw behang van lief voor 45 euro!

12. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    wij hebben 1 muur met pipbehang( roze met vogeltjes en bloemetjes) en de andere muren zijn wit met roze stippen.
    1 muur met pip is druk zat anders word je gek.

Deel Deze Pagina