Gisteren is de monteur langs geweest voor onze wasmachine van 1.5 jaar oud.. De wasmachine bonkt echt heel erg als er beddegoed in zit bijv een dekbed.. De meneer kijkt onze wasmachine na en zegt dat alles in orde is en hij niet weet wat er aan de hand is.. Zeg hij: U kunt beter u beddengoed bij een wasserette brengen!! Waar heb ik dan een wasmachine voor?? Hoe wassen jullie je dekbedovertrek?? Apart of handdoeken erbij?
Beddengoed altijd apart, handdoeken ook apart. De rest gaat allemaal in 1 was Ik scheid dus echt niks, behalve beddengoed, handdoeken en werkkleding van m'n man
ik gooi m'n dekbedovertrek gewoon bij de rest, heb trouwens geen 2 persoons, alleen maar 1 persoons. Maar wat een rare reactie zeg
Wat een rare reactie! Ik was mijn beddengoed altijd apRt. De handdoeken samen met ondergoed en de rest gewoon lekker bij elkaar.
Ik heb een 7-kilo machine en een 4/5 kilo machine. Ik doe meestal nog andere dingen erbij, want met een volle machine wast hij beter. Zeker als je alleen een dekbedhoes erin doet gaat hij uit balans. Daar komt dat bonken denk ik door. Gewoon eens proberen er andere dingen bij doen en dan kjiken of hij nog steeds bonkt.
Vond het ook zo rare opmerking. Ik zei al tegen die man ik heb dat nog nooit gehoord.. Hoe doen andere mensen dat dan??
Hier bonkt hij als het beddengoed in een prop zit. Maar de lagers hebben het ver begeven volgens de monteur, weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft.
Ik heb een 8kg trommel en was dan mijn beddengoed + beddengoed van de kids in 1 keer. Vaak zijn dit 2 matrashoezen van ons, 3 van de kleinste, 2 van de oudste. Dekbedovertrek + kussenslopen van ons en de oudste en heel soms nog een dekentje van de jongste. Is behoorlijk vol, maar er bonkt niks. Misschien is je trommel inderdaad te leeg? Dat je de boel hoort rammelen tijdens het draaien en centrifugeren?
Rare reactie van die man. . Doet de wasmachine het alleen met beddengoed? Ik was mn beddengoed samen met de handdoeken.
Vreemd, was hij niet in de war en bedoelde hij je dekbed naar de wasserette brengen ipv je dekbedhoese.d.? Dat hij dus dacht dat je je dekbed in de wasmachine gooit? Anders snap ik er de ballen van :-D. Maar hier gaat het beddengoed gewoon in combinatie met handoeken en/of ondergoed en sokken.
Staat de wasmachine goed waterpas? Wij hadden hetzelfde bij onze 1,5 jaar oude Bosch wasmachine. Monteur geweest, proefwasje gedraaid en wat bleek? Het enige probleem was dat de machine niet goed recht en stevig stond. Met een beetje schuiven (en de zogenaamd dempende pootjes - die dempen juist niet - eronder uit halen) was ie weer doodstil.
Hier geen gebonk en ik was mijn beddengoed apart of samen met dat van onze zoon. Nou hebben wij wel veel dekens en slopen en dan zit ie ook gewoon vol.
ik denk ook dit. Het is nl de bedoeling van een wasmachine dat je er je beddengoed in kunt wassen, ipv elke week naar de wasserette te brengen, voor de sier zou ik (en jij ook lijkt me) wel iets anders neer zetten Rare reactie hoor van die monteur.
Ik gooi altijd alles bij elkaar op de stand 'dagelijkse was' of op 'vlekken'. En ik heb vrijwel nooit gebonk. Ja, 1 keer gehad, omdat ik het grote dekbed er in had gestopt en dat vond hij niet leuk. Hij was een beetje te zwaar - toen heb ik hem gestopt, het water eruit gehaald (ja serieus even wringen) en weer aangezet en toen hield hij op met zeuren. Geen gemiep; gewoon draaien, daar heb ik je voor, whahahaha.
Waterpas had hij ook naar gekeken maar ik neem de tip mee van antislip matjes. Bonken is echt of het net lijk dat er iets ontploft
Wat een rare opmerking van de monteur. Denk dat ik overdondert zou zijn van verbazing en niet kan reageren op dat moment. Wij hebben een Wirlpool van 7 jaar. Die begint nu af en toe te bonken, met normaal wasgoed en beddengoed. Bij ons komt het door de ouderdom. Normaal gaat dit merk 5 jaar mee met normaal gebruik volgens de monteur. Wij gebruiken hem nu 4 jaar intensief.