Wasmachine monteur Bosch langgeweest.

Discussion in 'De lounge' started by jannn, May 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Hier ook een bosch wasmachine 8 kilo van net 2 jaar oud.
    Bonkt hier ook wel is met beddengoed. Maar is op een gegeven moment weg. De wasmachine heeft een koolborstelloze motor, waardoor ie dus minder herrie zou moeten maken bij centrifugeren. Maar dat valt mij soms toch tegen. Merk eigenlijk weinig verschil met een wasmachine waar koolborstels in zitten.

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Hier ook een Bosch, een jaar of 6 oud, perfect ding, nooit bonken. Doe het beddegoed apart in de machine. Vreemd advies dat je het weg moet brengen, nog nooit van gehoord

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Misschien wil hij de plaatselijke stomerij spekken? :D

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Hier bonkt de wasmachine ook soms met beddengoed erin, als het zeg maar zo'n inelkaar gepropte bal wordt. Maar niet zo hard dat het op een ontploffing lijkt..

Rare reactie van die monteur.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Wat een flapdrol...ik zou mn voorrijdkosten enz terug vragen. Ik heb wel geen bosch maar ik doe er een 2 persoons en 2 1 persoons met overtrek en hoes tegelijk in en er bonkt niks.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik doe mijn dekbedovertrek alleen samen met de kussenslopen wassen, dan zit de wasmachine ook wel grotendeels vol want we hebben een lits jumeaux dekbed dus die overtrekken zijn echt wel groot.

Laken en hoeslaken was ik dus apart daarvan.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Bedoelt hij misschien het dekbed ipv de overtrek?
    Hier gaat het dekbed ook gewoon in de machine,en de overtrek gaat samen met handdoeken of theedoeken...

8. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Het viel nog net onder de garantie gelukkig :)

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Toen mijn machine begon met bonken waren mijn lagers kapot. En nu bij de droger weer. Net alsof er hamers in mijn machines liggen. Bij beddengoed geen probleem trouwens.

10. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb wel eens vaker gehoord dat dit gebeurt wanneer veel grote lakens bij elkaar in de trommel zitten maar dus niet wanneer het meer gemengd is met kleinere dingetjes. Misschien moet je dat eens proberen.

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

1x gebonk gehad... Ik was de beveiligers er vergeten uit te halen😰.

Mijn moeder heeft ook eens een opmerking gehad😂. Na 1 jaar was de wasmachine kapot en dat kwam door de monteur omdat mijn moeder te veel waste. De machine was gemaakt voor 1-2 wasjes per week😑

Share This Page