Mijn ouders zijn binnenkort 35 jaar getrouwd. Wij zijn op zoek naar een mooi kado voor ze. Maar dit is moeilijk als ze alles hebben wat ze willen, we met kerst al doen is vaak een etentje geven. Met foto's maak je ze niet blij, ze hebben zelf een huis in het buitenland waar ze op de dag zelf zijn. Vandaar gaan we ook eerder met zn allen uit eten. Ze zijn totaal niet van de sauna enzo, of erg sportief. Iemand een idee?
Theater? Dag met de familie naar een leuk pretpark of dierentuin? Een mooi beeld wat het samen zijn uitbeeld?
Misschien een heel mooi beeld voor in de tuin. Uitje naar een theater vind ik ook een heel goed idee. Dagje uit ook heel leuk. Het Openluchtmuseum in Arnhem is misschien dan wel wat. Is echt een prachtig park geworden.
Dank jullie! Het zijn helaas niet echt theater of musea liefhebbers. We hebben voor de verjaardagen al een heel bloempotten gebeure voor in de tuin gegeven, dus daar kan weinig meer bij. Het is zo moeilijk! Zat er al aan te denken om met allemaal naar dat buitenhuis een weekend te gaan en ze te verrassen. Maar dat gaat erg in de papieren lopen.
En houden ze wellicht van bepaalde muziek? Waar houden ze van? Wat zijn hobbits en interesses? Wat doen ze tijdens een vakantie?
Wat vind je van glazen laten graveren? Een mooi setje wijnglazen (of een andere soort die je ouders graag drinken) en dan daarop iets moois laten graveren. Kan ook met een vaas eventueel.
Moeders is wel van het koken. Maar de kasten puilen onderhand uit met boeken, servies en snufjes. Op vakantie is het vaak wat uitstapjes of gewoonweg in het dorpje aan de boulevard zitten. Niet veel spannends dus en dat maakt het erg moeilijk. Die wijnglazen is een leuk idee! Ze drinken regelmatig wijn, maar niet zo dat ze een workshop oid leuk zouden vinden. Nogmaals, ze geven niets om foto's..
Wat ik laatst gaan heb is door iedereen persoonlijk in de familie en vrienden kring iets persoonlijks op een A4 laten zetten en dat laten inbinden was erg leuk geworden en t betreffende paar was er erg blij mee deze mensen waren 60 jaar getrouwd
Een kookcursus samen of een proeverij in combinatie met een leuk dagje weg en een etentje? Bijvoorbeeld wijn en chocolade proeverij of een olijfolie proeverij? Voor het 25 jarig huwelijk van mijn ouders heb ik een grote stapeltaart laten maken en een servies(ontbijt) set laten beschilderen door iemand met hun namen en trouwdatum en een schildering