Roompotpark Koos Konijnknuffel.. Spoedje!!!

Discussion in 'De lounge' started by loetje, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hallo lieve medeforummers:)

Wij zijn net 2 uurtjes terug van onze vakantie op Roompotpark de Schaapskooi in Epe. Hartstikke leuk gehad en onze kinderen waren dol op Koos het animatie konijn. Nu had ik als verrassing voor ieders een Koos knuffel gekocht en toen ze in de auto vertelden dat ze Koos zo misten, toverde ik die tevoorschijn:) Superblij natuurlijk, dochter van zes bijna in tranen:p

Nouja, ik moest net boodschappen doen en dochter ging mee en Koos moest ook mee. Ik ben niet zo van de knuffels mee uit huis vandaan, maar voor deze ene keer mocht het als ze heeeeel goed op hem paste natuurlijk.. Sja en dat ging goed tot we bijna bij de auto waren. Vlakbij stonden afval/papier/glas containers en toen heeft die drol Koos in de ondergrondse afvalcontainer gedeponeerd. Zij wist niet dat dit een afvalcontainer was, is zo'n geval waar je je zak op zo'n half rond ding moet leggen en dan de hendel over halen en dan is je zak weg. Dat gebeurde ook met Koos:$ Zij dacht dat hij gewoon zou blijven liggen en dat hij lekker ging schommelen... En nu is ze echt heel erg verdrietig, ze is helemaal dol op Koos namelijk..

Maargoed, nu willen we natuurlijk een nieuwe Koos. Ik kan hem via internet bestellen, maar dan moet dezelfde Koos die ik voor een 10'tje heb gekocht op het park, ineens 22,50 (inclusief verzendkosten) betalen. Dit heb ik natuurlijk wel voor mijn dochter over, maar toch vind ik het maar raar dat er zo'n groot prijsverschil tussen zit.

Ik dacht, misschien is er hier wel een hele lieve medeforummer die dichtbij een Roompotpark woont en zo'n knuffel voor mij wil kopen? Uiteraard betaal ik hem en natuurlijk ook de verzendkosten. Het gaat om het exemplaar van 30cm...

2. tuc

tuc Niet meer actief

ahhhhh ik woon er niet in de buurt, maar ik hoop dat iemand je wil helpen.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik kan je helaas niet helpen, maar moet stiekem wel lachen om je dochter ;) Wat een eigenwijsje, haha! Hoop dat je snel een nieuwe Koos voor dr vind!

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik haal hem wel voor je, pb me maar.

5. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Superlief Cathelijne1986, je hebt een pb;)

Share This Page